Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalifikační předpoklady asistentů pedagoga
Rokosová, Lucie ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá kvalifikačními předpoklady asistentů pedagoga. Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost asistentů pedagoga se současnou podobou kvalifikačních kurzů pro asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol, kdy první tři kapitoly jsou teoretické a poslední kapitola je praktická. Teoretická část vymezuje legislativní zabezpečení asistenta pedagoga, preferované osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti, náplň práce a možnosti získání odborné kvalifikace a dalšího vzdělávání asistenta pedagoga. A dále srovnává pozici asistenta pedagoga u nás a v zahraničí. Praktická část popisuje výzkumné šetření, které bylo realizováno s pomocí nástroje kvalitativního výzkumu, semi-strukturovaného rozhovoru, s devíti asistenty pedagoga.
Výuka českého jazyka na 2. stupni u žáků se sluchovým postižením
Rokosová, Lucie ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou výuky českého jazyka u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základní školy. Na začátku je obecně popsána problematika sluchového postižení, možnosti komunikace osob se sluchovým postižením a základní informace o vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Následující část je zaměřena na výuku českého jazyka u žáků se sluchovým postižením, obsahující přehled dostupných materiálů na výuku českého jazyka, popisuje rozdíly ve výuce žáků, kteří preferující ke komunikaci mluvenou češtinu a žáků preferujících český znakový jazyk, a charakterizuje jazykové kompetence těchto žáků v psané formě českého jazyka. Cílem práce je upozornit na malý počet plošných výzkumných šetření zaměřených na kompetence žáků se sluchovým postižením v českém jazyce, poukázat na současný nedostatek vhodných výukových materiálů pro žáky se sluchovým postižením preferujících v komunikaci mluvenou češtinu a na základě získaných poznatků vytvořit pro tyto žáky pracovní list na vybraný gramatický jev - podmět a přísudek.
Náklady a výnosy alkoholové prohibice v ČR
Rokošová, Lucie ; Komrska, Martin (vedoucí práce) ; Slaný, Martin (oponent)
Diplomová práce porovnává výnosy a náklady alkoholové prohibice zavedené v České republice během září 2012. Čtrnáctidenní prohibice byla reakcí české vlády na sérii otrav z lihovin s obsahem jedovatého metanolu. Práce zjišťuje efektivnost státního zásahu do ekonomiky na základě porovnání hodnoty zachráněných lidských životů a nákladů, které prohibice způsobila. Výnosy prohibice představují hodnotu zachráněných lidských životů osob, které by bez zavedení tohoto opatření zemřeli na otravu metanolem. Hodnota lidského života je definována za pomoci ukazatele DALY (disability-adjusted life years), ochoty lidí platit za prodloužení svého života a výše potenciálních soudních náhrad. Náklady prohibice jsou vyjádřeny jako hodnota neprodaného zboží a služeb. V práci je zmíněna také problematika dopadu prohibice na výběr daní. Na základě provedené cost-benefit analýzy lze považovat zavedení prohibice za ekonomicky efektivní.
Vliv šrotovací prémie na německý automobilový průmysl
Rokošová, Lucie ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Janíčko, Martin (oponent)
Jak moc a zda vůbec vzrostl počet poprvé registrovaných vozů v Německu v důsledku šrotovného? To je otázka, kterou řeší tato bakalářská práce. Jedná se o emprickou analýzu, pro dosažení zadaného cíle se zde používá metody difference-in-differences. V důsledku šrotovného se průměrně zvýšil celkový počet poprvé registrovaných vozů o 24,5 % (resp. 922 vozů na milion obyvatel), naopak konec šrotovného znamenal pokles počtu nových registrací o 23,56 % (resp. 835 na milion obyvatel). I v dalších sledovaných kategoriích se projevuje růst prvních registrací v důsledku zavedení této dotace a jejich pokles v důsledku konce její výplaty.

Viz též: podobná jména autorů
3 ROKOSOVÁ, Lenka
4 Rokošová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.