Název:
Návrh komunikační strategie značky Relax
Překlad názvu:
Communication strategy proposal of the Relax brand
Autoři:
Dvořáková, Klára ; Rojík, Stanislav (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie sportovních slunečních brýlí značky Relax a návrhem komunikační strategie pro sportovní sluneční brýle této značky pro příští období.
Teoretická část práce shrnuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných odborných názorů a trendů. Věnuje se holistickému marketingu, cílenému marketingu, odlišným pojetím marketingového mixu, marketingovým strategiím z hlediska různých autorů, vnímání značky, integrované marketingové komunikaci a situační analýze.
V praktické části práce je provedena SWOT analýza na základě zhodnocení situace makro a mikroprostředí a interní analýzy, která je postavena na auditu marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Na základě této analýzy je vypracován návrh komunikační strategie, jejíž cíle byly stanoveny ve spolupráci s vedením značky Relax.
This theses follows up valuation of marketing strategy of sport sunglasses of the Relax brand and communication strategy proposal of sport sunglasses of this brand for the next season.
Theoretical part of the theses summarize topics of marketing and marketing communication based on present experts opinions a trends. It pursues holistic marketing, target marketing, different conceptions of marketing mix, marketing strategies in terms of different authors, brand perception, integrated marketing communication and situational analysis.
In practical part, the SWOT analysis is worked up. It is based on valuation of the situation of macro and micro environment and internal analysis that is based on the audit of marketing mix with emphasis on the communication mix. Pursuant this analysis, the communication strategy proposal is made. Its objectives were set in cooperation with management of the Relax brand.
Klíčová slova:
holistický marketing; integrovaná marketingová komunikace; komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; značka