Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tématika smrti v díle Bohumila Kubišty z let 1912-1918
Richterová, Helena ; Lahoda, Vojtěch (vedoucí práce) ; Wittlich, Petr (oponent)
Cílem této práce jsou obrazy s tématikou smrti ve vrcholné tvorbě Bohumila Kubišty kolem první světové války. Doposud nebyla tato problematika zpracována. Zaměřuje se na jednotlivé obrazy, které jsou doplňovány příslušnými podkapitolami, protože malířův život byl plný zásadních okolností, které ovlivnily jeho tvorbu. Přesto, že se zde prezentuje Kubištova tvorba v letech 1912-1918, byl přidán obraz Vzkříšení Lazara (1911). Uzavírá Kubištovo klasicizující období a dále se stává důležitým mezníkem v chápání smrti, které je ještě poučeno interpretací starých mistrů. Sv. Šebestián (1912) otevírá tuto celkovou problematiku již ve snaze o autostylizační složku a reakci na dobové události. Dále jsou zmíněna díla, ve kterých jsou vyobrazeny vždy dvě postavy se snahou odtržení člověk od reality, násilného uchopení jeho duše - Polibek smrti, Vražda, Hypnotizér (1912). Malíř zde řeší vztah aktéra a oběti. Kromě figurálních děl se objevuje námět vanitas např. v Zátiší s lebkou (1912). Výčet tvorby je ukončen obrazy z vojenské činnosti Fakír, Oběšený.
Tématika smrti v díle Bohumila Kubišty z let 1912-1918
Richterová, Helena ; Lahoda, Vojtěch (vedoucí práce) ; Wittlich, Petr (oponent)
Cílem této práce jsou obrazy s tématikou smrti ve vrcholné tvorbě Bohumila Kubišty kolem první světové války. Doposud nebyla tato problematika zpracována. Zaměřuje se na jednotlivé obrazy, které jsou doplňovány příslušnými podkapitolami, protože malířův život byl plný zásadních okolností, které ovlivnily jeho tvorbu. Přesto, že se zde prezentuje Kubištova tvorba v letech 1912-1918, byl přidán obraz Vzkříšení Lazara (1911). Uzavírá Kubištovo klasicizující období a dále se stává důležitým mezníkem v chápání smrti, které je ještě poučeno interpretací starých mistrů. Sv. Šebestián (1912) otevírá tuto celkovou problematiku již ve snaze o autostylizační složku a reakci na dobové události. Dále jsou zmíněna díla, ve kterých jsou vyobrazeny vždy dvě postavy se snahou odtržení člověk od reality, násilného uchopení jeho duše - Polibek smrti, Vražda, Hypnotizér (1912). Malíř zde řeší vztah aktéra a oběti. Kromě figurálních děl se objevuje námět vanitas např. v Zátiší s lebkou (1912). Výčet tvorby je ukončen obrazy z vojenské činnosti Fakír, Oběšený.
Podnikatelský plán na areál poskytující služby v oblasti sportovních koní
Richterová, Helena ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato práce byla vytvořena s cílem prozkoumat autorčin podnikatelský záměr, jeho reál-nost, proveditelnost a uskutečnitelnost a především s cílem celkového komplexního zhodno-cení podnikatelského plánu. V první části práce se nacházejí teoretické podklady pro celý plán, klíčová slova a pojmy a jejich důkladné objasnění. Vysvětlena není zcela komplexně veškerá teorie podnikání, nýbrž oblasti sloužící jako relevantní metodologické podklady právě k této konkrétní práci. Druhá část je založena na samotném zpracování podnikatelského plánu, jeho vyhodno-cení a popisu. Dále je uvedeno jeho podrobné rozvedení, analýza jednotlivých částí, zpraco-vání výsledků a zjištění z nich vyplývající a celkové "vyhotovení" přehledného, jasného a komplexního podnikatelského záměru na zmíněné téma. Závěr práce obsahuje celkové hodnocení celého projektu, vyhodnocení reálnosti, prove-ditelnosti a uskutečnitelnosti a autorčin názor na celý projekt a jeho další možnosti či případné uskutečnění.
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Richterová, Helena ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce byla vytvořena s cílem zjistit význam on - line marketingu a jeho uplatnění na trhu jezdeckého vybavení. V první části práce jsou vysvětleny všechny klíčové pojmy a slova sloužící jako relevantní podklad pro praktický výzkum. Druhá část je založena na hodnocení výsledků dvou dotazníků. První dotazník je určen pro zákazníky nakupující jezdecké vybavení. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jejich vztah a postoj k internetové reklamě a obecně internetovému marketingu. Druhý dotazník je určen pro společnosti zabývající se prodejem jezdeckého vybavení a jeho hlavním cílem je identifikovat přínosy zavedení on - line marketingu do prodeje jezdeckého vybavení. Závěr práce obsahuje celkové hodnocení výsledků výzkumu, shrnutí současné situace a krátkou prognózu budoucího vývoje on - line marketingu na trhu jezdeckých potřeb. Hodnocení je uvedené jak z pohledu zákazníků nakupujících jezdecké vybavení a tak i z pohledu firem, které ho prodávají.

Viz též: podobná jména autorů
2 Richterová, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.