Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz české pivní kultury v letech 2016 až 2017
Otta, Marek ; Podzimek, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá mediální obsah vybraných tištěných reklam na pivo v Česku v průběhu let 2016 a 2017. Práce analyzuje tyto reklamy pomocí multimodální sémiotické analýzy, konkrétně tedy obsah sdělení těchto reklam z hlediska tří nejzásadnějších módů - obrazového módu, módu písma a layoutu. Teoretická část práce se nejvíce zaměřuje na teorii sociální sémiotiky a z ní vycházející teorii módů a multimodality. Tyto teorie pak poskytují základy pro praktickou část práce, jež využívá metody multimodální analýzy. Vybrané reklamy jsou podrobeny detailní analýze sémiotických módů, které jsou následně porovnány a zhodnoceny. Práce se zároveň soustředí na nejběžnější motivy a stereotypy spjaté s mediálním obrazem pivního prostředí, jež jsou na základě multimodální analýzy zpozorovány. Současně se práce zaměřuje na sociokulturní kontext, ve kterém se reklamy odehrávají, či problematiku zastoupení mužů a žen v těchto reklamách. Cílem práce je pak sestavení celkového mediálního obrazu pivní kultury v Česku na základě společných principů a znaků, kterými se reklamy v tomto období vyznačují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.