Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Algoritmus obsluhy virtuální čekárny
Mrázek, Patrik ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice virtuálních čekáren, informuje o aktuálně dostupných produktech a programovacích prostředcích, hodnotí je a nabízí řešení nedostatků zjištěných v současném stavu. Výstupem je pak algoritmus pro obsluhu požadavků na rezervaci ve virtuální čekárně, řešící neefektivní využití otevírací doby, vznikající z neoptimálních požadavků přicházejících ze strany klienta. Práce dále popisuje vytvořené řešení z hlediska principu funkčnosti a analyzuje úspěšnost řešení zjištěnou na simulovaném případu.
Analýza negativních kampaní lídrů vybraných politických stran na sociální síti Facebook před volbami do PS PČR v roce 2021
Mrázek, Patrik ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
1 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá analýzou negativních kampaní 7 lídrů politických subjektů před volbami do PS PČR v roce 2021. Konkrétně se zaměřuje na obsah facebookových účtů Andreje Babiše, Petra Fialy, Mariana Jurečky, Markéty Pekarové Adamové, Ivana Bartoše, Víta Rakušana a Tomia Okamury. Podobě a míře výskytu negativní reklamy v kampaních je věnována pozornost, jelikož je nedílnou součástí předvolebního klání a ve zkoumaných volbách byla často využívanou strategií kampaně. V teoretické části je negativní reklama zasazena do širšího rámce současných trendů politické komunikace a je navázána na nástroje politického marketingu. V souvislosti s nejasným vymezením fenoménu je představena sjednocující definice. Negativní reklama je dále rozdělena do subtypů, představena v prostředí ČR a usouvztažněna s koncepty a teoriemi pojednávajícími o míře a vnímání negativity a emocionality v kampaních. Kvantitativní analýza obsahu generuje statistická data vysvětlující způsob využití negativní reklamy, jejích subtypů a afektivní složky. Na základě toho vyhodnocuje míru negativity jednotlivých kampaní a její emocionální tón. Synchronně s tím kvalitativní analýza obsahu odhaluje 4 vzájemně provázané jevy, které se s fenoménem negativních kampaní pojí. Nalezení vztahů mezi těmito 4 jevy umožňuje vybudování...
Algoritmus obsluhy virtuální čekárny
Mrázek, Patrik ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice virtuálních čekáren, informuje o aktuálně dostupných produktech a programovacích prostředcích, hodnotí je a nabízí řešení nedostatků zjištěných v současném stavu. Výstupem je pak algoritmus pro obsluhu požadavků na rezervaci ve virtuální čekárně, řešící neefektivní využití otevírací doby, vznikající z neoptimálních požadavků přicházejících ze strany klienta. Práce dále popisuje vytvořené řešení z hlediska principu funkčnosti a analyzuje úspěšnost řešení zjištěnou na simulovaném případu.

Viz též: podobná jména autorů
15 Mrázek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.