Název:
Algoritmus obsluhy virtuální čekárny
Překlad názvu:
Algorithm for Virtual Waiting Room Handling
Autoři:
Mrázek, Patrik ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se věnuje problematice virtuálních čekáren, informuje o aktuálně dostupných produktech a programovacích prostředcích, hodnotí je a nabízí řešení nedostatků zjištěných v současném stavu. Výstupem je pak algoritmus pro obsluhu požadavků na rezervaci ve virtuální čekárně, řešící neefektivní využití otevírací doby, vznikající z neoptimálních požadavků přicházejících ze strany klienta. Práce dále popisuje vytvořené řešení z hlediska principu funkčnosti a analyzuje úspěšnost řešení zjištěnou na simulovaném případu.
This thesis deals with a virtual waiting room topic. It informs about currently available products and programming tools. The thesis evaluates them and provides a solution to imperfections found in a current state. The output is an algorithm for handling booking requests in a waiting room. The algorithm solves an inefficient usage of business hours originating from unoptimal requests from a client side. This thesis also describes the created solution in terms of principal of functionality and analyses a success rate of the solution ascertained from a usage simulation.
Klíčová slova:
algoritmus; efektivita; optimálnost; PHP; rezervace; server; čekárna; algorithm; booking; efficiency; optimality; PHP; server; waiting room
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62249