Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zavedení týdenních témat do výuky na základní škole speciální
Megyešiová, Lucia ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Bartoňová, Miroslava (oponent)
Práce pojednává o možnostech vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením, souběžným postižením více vadami a s autismem. Teoretická část popisuje systém vzdělávání této skupiny žáků a představuje vyučování v praktické části předkládá návrh výukového projektu formou týdenních tematických bloků pro žáky základní školy speciální, který je přizpůsoben specifikům vzdělávacích potřeb těchto žáků. Cíl trvání jednoho měsíce do podmínek konkrétní základní školy speciální a akčním zjistit, jaké výsledky učení přinásí integrované tematické výuky na základní ško KLÍČOVÁ SLOVA Žáci s mentálním postižením, integrované tematické vyučování (ITV), speciální školy, kombinované postižení, rámcový vzdělávací program (RVP)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.