Název: The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
Překlad názvu: The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Autoři: Martínková, Kateřina ; Tahal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový výzkum; společnost PUMA; vnímání značky; brand perception; marketing research; marketing strategy; PUMA company

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet