|
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
|
|
Podnikatelský záměr na založení kavárny „Čiči Café“
Lišková, Johana ; Králík, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje vypracování podnikatelského záměru na založení nové kavárny v centru Brna, která by navázala na původně asijský trend kočičích kaváren. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce seznamuje s teoretickými východisky z oblasti podnikání. V další části práce je provedena analýza dané problematiky a následně, na základě získaných poznatků z předchozích částí, jsou ve třetí, návrhové, části definována jednotlivá opaření a kroky pro vytvoření komplexního a reálného podnikatelského plánu na založení takovéto kavárny.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
|
|
Podnikatelský záměr na založení kavárny „Čiči Café“
Lišková, Johana ; Králík, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje vypracování podnikatelského záměru na založení nové kavárny v centru Brna, která by navázala na původně asijský trend kočičích kaváren. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce seznamuje s teoretickými východisky z oblasti podnikání. V další části práce je provedena analýza dané problematiky a následně, na základě získaných poznatků z předchozích částí, jsou ve třetí, návrhové, části definována jednotlivá opaření a kroky pro vytvoření komplexního a reálného podnikatelského plánu na založení takovéto kavárny.
|