Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sídla v okrese Bruntál fyzicky zaniklá po druhé světové válce v kontextu vývoje krajinné struktury
Mašíček, T. ; Peřinková, V. ; Vavrouchová, H. ; Lešková, A. ; Kovařík, David
Příspěvek se zabývá problematikou vývoje krajinné struktury v místě zaniklých sídel v okrese Bruntál od roku 1945 do současnosti.
Krajinárska štúdia vybraného územia
Lešková, Andrea
Táto krajinárska štúdia je zameraná na rekreačný potenciál katastrálneho územia mesta Lipany, východné Slovensko. Práca hodnotí rekreačný potenciál územia podľa metodiky Bíny (2010) a podľa metodiky Carbola (2010). Ďalej práca definuje hodnoty aj problémy územia na základe prevedených analýz. Ďalšou časťou práce je vytvorenie návrhu cieľovej charakteristiky krajiny, ktorá pozostáva z niekoľkých koncepcií zohľadňujúcich ako urbanistický a demografický rozvoj, tak aj udržateľný rozvoj územia definovaný v troch pilieroch. Jednotlivé navrhované prvky a zmeny v krajine nie len zvyšujú rekreačný potenciál územia, ale zároveň aj pôsobia polyfunkčne a zvyšujú ekologickú stabilitu, produkčný potenciál krajiny, chránia a revitalizujú hodnoty územia a eliminujú identifikované problémy v území. Navrhované zmeny sú podrobne popísané, časť z nich je aj simulovaná do vizualizácií. Následne je znova vyhodnotený rekreačný potenciál územia so zohľadnením navrhovaných úprav krajiny, ktorý dokazuje zvýšenie potenciálu o jeden stupeň v oboch metodikách. Detailne je rozpracovaný návrh úprav v rekreačnom areáli pod poldrom. Súčasťou návrhu je aj zlepšenie marketingu, ktorý spočíva v návrhu brožúrky s popisom najzaujímavejších miest a hodnôt územia.
Zakončení vzdělávání na ZŠ- Projekt žáků 9. třídy ZŠ J. K. Tyla v Písku
Lešková, Andrea ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Tématem diplomové práce je zakončení povinné školní docházky na základní škole. Cílem teoretické části práce je souhrnný a detailní popis specifik, která se týkají 9. ročníku. Tato část může být užitečná pro učitele, kteří učí právě tento ročník, aby si uvědomili, co všechno ovlivňuje jejich práci a třeba najdou možnosti, jak svou práci zlepšit. Empirická část obsahuje případovou studii, která je zaměřena na projekt, který je realizován na Základní škole Josefa Kajetána Tyla v Písku. Jedná se o absolventský ples žáků 9. ročníku. Důraz je kladen především na to, co se žáci prostřednictvím takového projektu učí, zda a jak se proměňuje výuka a co všechno taková akce obnáší.
Žákovská knížka a její proměny
Lešková, Andrea ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
8 Abstrakt Tato práce je zaměřena na charakteristiku žákovské knížky. Cílem je zjistit, kdy byla zavedena do škol v České republice a jak či zda vůbec je legislativně ukotvena, jakou má strukturu, k čemu je využívána a jaké jsou nové trendy. Přínosem této práce je ucelený obraz o žákovské knížce, který obsahuje charakteristiku prvních žákovských knížek z 50. let minulého století, používaných v České republice a v kontrastu je uvedena i charakteristika žákovské knížky ve školním roce 2014/15. Dále je zde kapitola věnovaná hodnocení v žákovských knížkách. Práce obsahuje vyhodnocení dotazníku pro přiblížení postoje žáků, učitelů a zákonných zástupců k žákovské knížce. Klíčová slova Žákovská knížka, elektronická žákovská knížka, hodnocení žáků, funkce žákovské knížky, historie žákovské knížky

Viz též: podobná jména autorů
3 Lešková, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.