Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Poruchy příjmu potravy u sportovců
LINHART, Zdeněk
Tématem této bakalářské práce jsou poruchy příjmu potravy u sportovců. V teoretické části jsou popsány známé poruchy příjmu potravy a také novější koncept, kterým je ortorexie. Na touto problematiku bude poté nahlíženo v souvislosti se specifiky prostředí profesionálního a výkonnostního sportu. Empirická část této práce má podobu kavantitativního designu a snaží se pomocí dotazníkového šetření blíže definovat vztah mezi sportem a narušeným stravováním a odhalit případné rozdíly mezi sportovci a nesportovci, či mezi různými typy sportů. Výzkumným vzorkem bylo 373 českých profesionálních a výkonnostních sportovců a 240 lidí, kteří sportují pouze rekreačně či nesportují vůbec. Tato práce by měla přinést základní vhled do tématu narušeného stravování ve sportu, které zatím u nás nebylo příliš zkoumáno.
Řízení krizí podle zotavování
Bureš, Stanislav ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem krizového řízení. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z pohledu několika autorů. Vlastní práce se zabývá analýzou účelnosti nasazení AČR v regionu. V řešení je použito metod měření komparací historie nebo žádoucího stavu rozpracovaného podle CPM s náměry v konkrétní situaci. Po rozboru následuje doporučení, jak zefektivnit účinek nasazení ozbrojených sil při nenadálých událostech a tím urychlit cílený návrat k ekonomické stabilitě.
Řízení krizí podle zotavování
Bureš, Stanislav ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem krizového řízení. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z pohledu několika autorů. Vlastní práce se zabývá analýzou účelnosti nasazení AČR v regionu. V řešení je použito metod měření komparací historie nebo žádoucího stavu rozpracovaného podle CPM s náměry v konkrétní situaci. Po rozboru následuje doporučení, jak zefektivnit účinek nasazení ozbrojených sil při nenadálých událostech a tím urychlit cílený návrat k ekonomické stabilitě.
Měření virality faktorů v reklamě
Konvalinková, Monika ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce měří změnu postoje a míru zapamatování produktu a služby u humorné reklamy, která je komparována s informativní reklamou. V teoretické části jsou k tomu vymezeny pojmy jako reklama, humor v reklamě, postoje a paměť. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumána změna postoje a míra zapamatování u dvou reklam, které jsou komparovány. Jedná se o humornou televizní reklamu od T-mobile a informativní reklamu od O2. Obě reklamy jsou konkurenty na trhu, propagují tedy podobné služby a cílí na stejný sortiment zákazníků. V práci je cíleno na studenty. Výsledky výzkumu jsou použity k návrhu na vylepšení reklam, které definují možné nedostatky obou spotů, co se týče zapamatovatelnosti značky a služby.
Příprava prodeje inovace i s firmou
Zaporozhchenko, Dmytro ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Práce je zpracována na téma Příprava prodeje inovace i s firmou a byla aplikována na inovace Rozvoz jídel. Hlavním cílem práce bylo kvantifikovat faktory pro prodej inovace i s firmou a zhodnotit, zda a za jakých podmínek tento prodej je efektivní a reálný. Prodejnost se prokázalá na obratu ve segmentech: věk, rodinný stav. Spolehlivost obratu v segmentech byla prokázaná vztahem mezi váženým aritmetickym průměrem a mediánem. Dílčím cílem je identifikovat, zda a do jaké míry inovace může poskytnout zákazníkovi pocit svobody a dobré péče při využití této inovace. Práce obsahuje teoreticko-metodologickou část a vlastní práci dotazníkové šetření pro zjištění potenciálu růstu tržeb v segmentech. Jedná se o inovaci Rozvoz jídel pro zákazníky spadající do mladší a starší věkové skupiny a žijící samostatně. Pokročilé statistické metody nebyly použity protože byla vyloučena normalita zakládního souboru.
Propagace projektů a inovací na webu
Plekhanova, Alexandra ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Testuje se propagace inovačního vzdělávacího portálu Udemy.com, který nabízí vzdělávání online. Přitom pojem vzdělávání v daném kontextu dotazování znamená nikoliv kvalifikační kurzy za účelem získání vysokoškolského nebo jiného odborného titulu ani diplomu, ale vzdělávání jako osobní a profesní rozvoj. Tudíž, v práci je zkoumána pouze online forma, nikoliv kontaktní vzdělávání. Cílem bakalářské práce bylo ověřit účinnost forem nabídky inovací a projektů rizikovým investorům a manažerům na webu. Projektem rozumíme webovou stránku. Praktická část zahrnuje především studii forem a kanálů propagace, účinnosti daných forem a kanálů a vlivu přidání jednotlivých médií za účelem zkrácení zavedení inovačního projektu Udemy.com. Zajímá nás především, z jakých médií potenciální zákazníci vnímají reklamu a propagaci vzdělávání online a jaká forma propagace pobízí studenta, dospělého a jakéhokoliv zájemce o aktivní účast na výuce a zapojení se do online kurzů.
Experimentální testování obecných postojů k reklamě na webu
Ondryáš, Radek ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Souhrn Tato diplomová práce se zabývá měřením vlivu reklamy na změnu postojů návštěvníků webu. Prostřednictvím Google Analytics byly měřěny hodnoty na cílových stránkách společnosti Fermat Group, a.s. Byly naměřeny a porovnány rozdíly hodnot, získané testováním chování návštěvníků webu před a po umístění reklamy. Testovaná reklama "Big machines for heavy manufacturing" vedla k dosažení stanoveného cíle zvýšení počtu celkových zobrazení cílových stránek. Výsledky měření byly statisticky testovány. Bylo provedeno dotazníkové šetření vnímání reklamy na internetu.
Změna postojů zprávou
Dupalová, Lucie ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Cílem této práce bylo přenést postoje zainteresovaných skupin prostřednictvím textového sdělení na sociální síti Facebook, kde bylo na jedné straně testováno high context sdělení (spolu se soft sell) a na straně druhé low context sdělení (spolu s hard sell). Šetřením byl podán důkaz o významu obsahu sdělení k využitelnosti pro marketingové účely. High context sdělení obecně ovlivnilo dotazované k upřednostnění všech druhů instrumentálních opatření (pomocí soft sell a negativně vzbuzených emocí proti institucionálním řešením), zatímco low context sdělení zaměřené na výbuchy (hard sell a tvrdá fakta) ovlivnilo dotazované k upřednostnění institucionálního řešení (pojištění) z 49% oproti propagovaným výbuchům. Provedeným šetřením byly také otestovány postoje dvou zainteresovaných skupin, zemědělců a prodejců na problematiku záplav a extrémního sucha a postavení institucí (státu a pojišťoven) v této problematice. Z práce vyplývá, že zemědělci jsou vůči institucionálním řešením (pojištění, dotace) důvěřivější a naopak méně důvěřiví jsou k instrumentálním řešením (alternativní opatření). Přesným opakem je skupina obchodníků. Výsledkem této práce je doporučený návrh na způsob komunikace (konkrétně návrh sloganu) pro pojišťovny vůči těmto zainteresovaným skupinám ke zlepšení povědomí o sobě samých.
Atributy ovlivňovatele v propagaci a výchově
Juráková, Elena ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Práce pojednává o účinnosti marketingových komunikačních nástrojů používaných při zacilování na předškolní děti. V práci jsou popsané způsoby zpracování podnětů mozkem v předškolním věku, chování, způsoby výchovy dětí a pohled marketingu na děti. V analytické časti je testována síla závislosti vztahů mezi faktory: rodič, dítě, podpora prodeje, audiovizuální reklama v televizi.
Prestiž
Kurinnaia, Anna ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Existuje celá řada faktorů, ovlivňujících poptávku po službách hotelů. Výběr a spokojenost návštěvníků také ovlivňuje prestiž hotelu, která ze své strany může ovlivnit postoj klientů, postavení na firmy trhu a její image.Tato bakalářská práce se zabývá analýzou faktorů, působících na rozhodovací proces zákazníků v oblasti hotelnictví, a otázkou, jak návštěva, setkání nebo komunikace s VIP osobou může ovlivnit budoucí poptávku hotelu. Cílem práce je otestovat faktory rozlišující segmenty trhu pro zvýšení obratu vytížením a propojením procesů ve vybraném hotelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.