Název:
Propagace projektů a inovací na webu
Překlad názvu:
Web Advertising of Projects and Innovations
Autoři:
Plekhanova, Alexandra ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Testuje se propagace inovačního vzdělávacího portálu Udemy.com, který nabízí vzdělávání online. Přitom pojem vzdělávání v daném kontextu dotazování znamená nikoliv kvalifikační kurzy za účelem získání vysokoškolského nebo jiného odborného titulu ani diplomu, ale vzdělávání jako osobní a profesní rozvoj. Tudíž, v práci je zkoumána pouze online forma, nikoliv kontaktní vzdělávání.
Cílem bakalářské práce bylo ověřit účinnost forem nabídky inovací a projektů rizikovým investorům a manažerům na webu. Projektem rozumíme webovou stránku.
Praktická část zahrnuje především studii forem a kanálů propagace, účinnosti daných forem a kanálů a vlivu přidání jednotlivých médií za účelem zkrácení zavedení inovačního projektu Udemy.com. Zajímá nás především, z jakých médií potenciální zákazníci vnímají reklamu a propagaci vzdělávání online a jaká forma propagace pobízí studenta, dospělého a jakéhokoliv zájemce o aktivní účast na výuce a zapojení se do online kurzů. The thesis tests the promotion of innovative educational portal Udemy.com that offers online education. Herewith the term "education" in this context means not qualification courses for the purpose of obtaining a university or other professional degree or diploma, but education for personal and professional development. Thus, this work tests only online form, not face-to-face education.
The aim of the thesis was to test the effectiveness of the innovations and projects promoting to the venture investors and managers on the World Wide Web. In this relation project means a web site.
The practical part includes mainly the study of forms and channels of promotion, the effectiveness of the forms and channels and the impact of adding the component medias in order to shorten the introduction process of an innovation project Udemy.com. We are interested in medias from which the potential customers perceive the advertising and promoting of online education and which form of promotion induces them to involve in online courses participation.
Klíčová slova:
Imitátory; Inovace; Inovátoři; Internacionalizace; Investice; Projekt; Propagace; Riziková; Síť; Užitečnost; Vzdělávání online