Název:
Experimentální testování obecných postojů k reklamě na webu
Překlad názvu:
Experiments with Web Advertising
Autoři:
Ondryáš, Radek ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Souhrn Tato diplomová práce se zabývá měřením vlivu reklamy na změnu postojů návštěvníků webu. Prostřednictvím Google Analytics byly měřěny hodnoty na cílových stránkách společnosti Fermat Group, a.s. Byly naměřeny a porovnány rozdíly hodnot, získané testováním chování návštěvníků webu před a po umístění reklamy. Testovaná reklama "Big machines for heavy manufacturing" vedla k dosažení stanoveného cíle zvýšení počtu celkových zobrazení cílových stránek. Výsledky měření byly statisticky testovány. Bylo provedeno dotazníkové šetření vnímání reklamy na internetu.Summary This thesis deals with measuring of the advertising impact on attitude changes of web visitors. Values were measured on the target web sites' of the company Fermat Group a.s. via Google Analytics. Parameter differences gained by testing of web sites visitors behaviour before and after the advertising position were compared. The tested advertising "Big machines for heavy manufacturing" led to fullfilling the set goal of the increase in a number of the target web sites' total display. Measurement results were statistically tested. Moreover, a questionnaire survey concerning perception of an online advertising was carried out.
Klíčová slova:
dotazník; experiment; Google Analytics; nákup; obecný; postoj; reklama; vnímání; web; značka