Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing analysis of chosen accommodation facility
Kutilová, Jana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatňování marketingových principů v oblasti hotelnictví. Její cílem je prostřednictvím dílčích analýz vnitřního i vnějšího prostředí podrobně zmapovat současný stav vybraného ubytovacího zařízení a jeho pozici na trhu v rámci konkurence, za účelem zkvalitnění služeb poskytovaných subjektem do budoucna. Teoretická východiska práce jsou zpracované v prvních dvou kapitolách. První kapitola je věnována charakteristice ubytovacího sektoru v podmínkách České republiky. Význam marketingu v ubytovacích zařízeních podrobněji popisuje kapitola druhá. Třetí část práce je již samotnou analýzou vybraného ubytovacího zařízení, Hotela U Raušů ve Velké Bíteši. Výsledky analýz a návrhový koncept budoucího rozvoje s přímou využitelností v praxi jsou následně prezentované v záverečné části práce.
Importance of well-known person for tourism – Alfons Mucha
Kutilová, Jana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tématem bakalářské práce je význam známé osobnosti -- Alfonse Muchy pro cestovní ruch. Teoretická část, obsažena v prvních dvou kapitolách práce, vymezuje trh cestovního ruchu na straně nabídky i poptávky s důrazem na jeho specifika v spojitosti s významnými osobnostmi a představuje život a dílo českého secesního malíře, Alfonse Muchy. Kapitola třetí je analýzou míst, atraktivit, ubytovacích a stravovacích zařízení a produktů cestovního ruchu souvisejících s Alfonsem Muchou, doplněna o statistiky návštěvnosti a osobní postřehy z návštěvy vybraných objektů. Závěrečná část práce je věnována návrhu trasy, sestavené z těchto objektů. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.