Název: Marketingová analýza vybraného ubytovacieho zariadenia
Překlad názvu: Marketing analysis of chosen accommodation facility
Autoři: Kutilová, Jana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; hotelnictví; marketingová analýza; marketingový mix; ubytovací zařízení; accommodation facilities; hotel industry; marketing analysis; marketing mix; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37350

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164005


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet