Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pracuje s tématem guerilla marketingu, jakožto jednou z netradičních forem marketingu a jeho použití v marketingových kampaní. Zároveň je nahlíženo na psychologickou stránku věci a na fakt, že psychologie je s marketingem úzce spojena. V teoretické části je představena literatura a pojmy z oblasti marketingu a psychologie. Analytická část je rozdělena na 2 části, kde každá rozebírá jiné přístupy ke guerilla marketingovým kampaním. Následně v návrhové části jsou parametry jednotlivých kampaní porovnány a ze získaných poznatků je navrhnut výstup a doporučení. Nakonec je vytvořen návrh, jak pomocí poznatků z této práce takovou guerilla marketingovou kampaň vytvořit.
On-line marketingová komunikace
Kulčák, Bruno ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh placené reklamy pomocí platformy Meta Business Manager pro vybranou společnost INBIDO s.r.o., která se zaměřuje na zprostředkování online prodeje a nájmu nemovitostí přes aukce. Diplomová práce se skládá celkem ze tří částí. Teoretická část popisuje marketing s bližším zaměření na online marketing, nemovitostní trh a systém aukcí. Analytická část je zaměřena na analýzu již proběhlých placených reklam v rámci Meta Business Manageru, identifikaci cílové skupiny a analýzu konkurence. Na základě analýzy je navržena reklama formou přesného postupu v prostředí platformy Meta Business Manager společně s časovým i finančním odhadem na navrhovanou reklamu i na případně nějaké stávající.
Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pracuje s tématem guerilla marketingu, jakožto jednou z netradičních forem marketingu a jeho použití v marketingových kampaní. Zároveň je nahlíženo na psychologickou stránku věci a na fakt, že psychologie je s marketingem úzce spojena. V teoretické části je představena literatura a pojmy z oblasti marketingu a psychologie. Analytická část je rozdělena na 2 části, kde každá rozebírá jiné přístupy ke guerilla marketingovým kampaním. Následně v návrhové části jsou parametry jednotlivých kampaní porovnány a ze získaných poznatků je navrhnut výstup a doporučení. Nakonec je vytvořen návrh, jak pomocí poznatků z této práce takovou guerilla marketingovou kampaň vytvořit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.