Název: Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Překlad názvu: Proposal of the recommendations for the use of guerrilla marketing
Autoři: Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; guerilla marketing; Marketing; psychologie; emotion; guerrilla marketing; Marketing; psychology

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560109


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet