Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Kulčák, Bruno ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh placené reklamy pomocí platformy Meta Business Manager pro vybranou společnost INBIDO s.r.o., která se zaměřuje na zprostředkování online prodeje a nájmu nemovitostí přes aukce. Diplomová práce se skládá celkem ze tří částí. Teoretická část popisuje marketing s bližším zaměření na online marketing, nemovitostní trh a systém aukcí. Analytická část je zaměřena na analýzu již proběhlých placených reklam v rámci Meta Business Manageru, identifikaci cílové skupiny a analýzu konkurence. Na základě analýzy je navržena reklama formou přesného postupu v prostředí platformy Meta Business Manager společně s časovým i finančním odhadem na navrhovanou reklamu i na případně nějaké stávající.
This thesis focuses on the design of paid advertising using the Meta Business Manager platform for a selected company INBIDO s.r.o., which focuses on the mediation of online sales and rentals of real estate through auctions. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes marketing with a closer focus on online marketing, the real estate market, and the auction system. The analytical part focuses on the analysis of the paid advertisements that have already taken place within Meta Business Manager, identification of the target group, and competitor analysis. Based on the analysis, the advertising is proposed in the form of a precise procedure in the Meta Business Manager platform environment, together with a time and financial estimate for the proposed advertisement and any existing ones.
Klíčová slova:
aukce nemovitostí; Marketing; Meta Business Manager; nemovitosti; online aukce; online marketing; placená reklama; sociální sítě; Marketing; Meta Business Manager; online auctions; online marketing; paid advertising; real estate; real estate auctions; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212037