Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emoční inteligence jakou součást inteligentního chování
Kramperová, Eva ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Pro svou práci jsem si vybrala téma emoční inteligence a její úlohu v průběhu lidského života. Ráda bych se jejím prostřednictvím zamyslela nad její důležitostí, úlohou a možnostmi rozvoje. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: První část obsahuje obecné informace, vymezení pojmů a vztah emoční inteligence k inteligenci kognitivní, její srovnání s inteligencí sociální. Rovněž jsou zde zmíněny diskutabilní faktory ovlivňující EQ. Druhá stěžejní část práce mapuje úlohu emoční inteligence v dětství a ve výchovně- vzdělávacím procesu ( vliv EQ na školní úspěšnost, výkon, motivaci, jak školy pracují s EQ). Poslední oblast se zaměřuje na EQ v dospělosti. Zamýšlí se nad úlohou a důležitostí emočních dovedností na cestě k úspěšné kariéře, uspokojivému partnerskému životu a vyrovnanému postoji k životu v postproduktivním období.
Role vzdělávání v seniorském věku
Kramperová, Eva ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Role vzdělávání v seniorském věku se zabývá problematikou rolí a významu vzdělání pro lidi nacházejících se v období sénia. Práce je strukturována do dvou částí. První obsahuje mimo jiné dosavadní přehled problematiky v domácí odborné literatuře, vymezení základních pojmů, vybrané aspekty života seniora či nástin systému celoživotního vzdělávání v ČR. Druhá část je zaměřena na empirický výzkum a klade si za cíl v souladu s názvem práce objasnit, jakou roli hraje vzdělávání v životě českých seniorů a jaký význam pro ně představuje. Klíčová data budou pro analýzu získána kombinací kvantitativních a kvalitativních metod (telefonické dotazování a hloubkový rozhovor). V závěru je práce doplněna relevantními přílohami a seznamem použitých pramenů a literatury. KLÍČOVÁ SLOVA senior, sénium, vzdělávání, celoživotní vzdělávání, gerontopedagogika, motivace, smysl života
Emoční inteligence jakou součást inteligentního chování
Kramperová, Eva ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Pro svou práci jsem si vybrala téma emoční inteligence a její úlohu v průběhu lidského života. Ráda bych se jejím prostřednictvím zamyslela nad její důležitostí, úlohou a možnostmi rozvoje. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: První část obsahuje obecné informace, vymezení pojmů a vztah emoční inteligence k inteligenci kognitivní, její srovnání s inteligencí sociální. Rovněž jsou zde zmíněny diskutabilní faktory ovlivňující EQ. Druhá stěžejní část práce mapuje úlohu emoční inteligence v dětství a ve výchovně- vzdělávacím procesu ( vliv EQ na školní úspěšnost, výkon, motivaci, jak školy pracují s EQ). Poslední oblast se zaměřuje na EQ v dospělosti. Zamýšlí se nad úlohou a důležitostí emočních dovedností na cestě k úspěšné kariéře, uspokojivému partnerskému životu a vyrovnanému postoji k životu v postproduktivním období.
Textil a jeho využití pro výtvarné aktivity v mimoškolní činnosti
Kramperová, Eva ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (oponent) ; Skarlantová, Jana (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je přiblížit klasickou pohádku dětem ve školní družině v zájmových činnostech, které jsou jednou z náplní využití volného času, tráveného ve školní družině v době po vyučování. Výchozím tématem pro mé výtvarné činnosti s dětmi je knížka Karla Jaromíra Erbena a Boženy Němcové Pohádky. Z této knihy jsem vybrala tři pohádky - Zlatovláska, Pohádka o perníkové chaloupce a Princ Bajaja. Výtvarné činnosti se zaměřují na výtvarné techniky s netradičním využitím textilního materiálu, a tím zdokonalení tvořivé schopnosti dětí. Výtvarné aktivity jsou zaměřeny na věkovou skupinu dětí mladšího školního věku. Motivovat děti nejen k výtvarné, ale k jakékoliv činnosti je čím dál těžší. Proto chci prostřednictvím výtvarných činností s textilním materiálem na téma pohádky objevit jeden ze způsobů, jak děti k výtvarné činnosti motivovat.
Člověk člověku - Studie mobbingu, bossingu a staffingu ve zdravotnickém zařízení
Kökényová, Lucie ; Kramperová, Eva (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou mobbingu, bossingu a staffingu na pracovišti a jeho výskytem v daném zdravotnickém zařízení. V teoretické části jsou vymezeny společné i odlišné znaky těchto patologických jevů. Jsou uvedeny i výsledky výzkumů provedených v České republice a následně ve zdravotnictví České republiky. Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření, které se věnuje zjištění povědomí o dané problematice, osobní zkušeností s patologickými jevy na pracovišti, reakce a jejich způsoby řešení, ale také změny u obětí v důsledku psychoteroru a spokojenost pracovníků v daném zdravotnickém zařízení. Výsledky pilotní studie nemohou být aplikovány na celé zdravotnické zařízení, ale na základě dotazníkového šetření lze říci, že patologické jevy se vyskytují v daném zařízení. Studií byly zjištěny dvě oběti mobbingu, které nevědí jak svoji situaci řešit, na koho se obrátit o pomoc a jakým způsobem se bránit. Závěrem jsou uvedena konkrétní manažerská opatření.
Testování e-learningového prostředí BeeWiser firmy StringData
Vrchotová, Olga ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kramperová, Eva (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo otestovat e-learningovou aplikaci BeeWiser od firmy StringData, s.r.o. Práci jsem rozdělila na 3 části. V úvodu jsem vysvětlila základní pojmy z oblasti e-learningu a porovnala jednotlivé formy e-learningu s klasickým vyučováním. Hlavní část této práce jsem věnovala testování a popisu tvorby, ale také provozování e-kurzu v aplikaci BeeWiser. Postupovala jsem chronologicky v jednotlivých fázích životního cyklu e-kurzu -- registrace, správa dat, tvorba e-kurzu, testy, řízení a monitoring. Na závěr každé fáze tohoto cyklu jsem uvedla: soupis všech komplikací, se kterými jsem se během testování setkala, návrhy na řešení těchto komplikací, dále návrhy na vylepšení a také zhodnocení prostředí BeeWiser. V závěru této práce jsem vyhodnotila současný stav prostředí BeeWiser podle dílčích kritérií, uvedených v hodnotící tabulce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.