Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metoda hodnocení ServiceDesku dle ITILu a dalších metodik
Vrchotová, Olga ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvořit metodiku pro rychlé zhodnocení funkce Service Desk. Diplomová práce je rozdělena do tří logických celků. V úvodní části je nejprve popsán teoretický základ metodik využívaných pro fungování IT služeb obecně a následně pak je v práci popsán proces dodávek IT služeb ve společnosti Pražská energetika a.s. Dále je na základě úvodní analýzy vytvořena metodika pro hodnocení Service Desku v jednotlivých aspektech jeho fungování, a to včetně souvisejícího životního cyklu poskytování IT služeb. V závěrečné části je navržená metodika aplikována v několika vybraných společností.
Testování e-learningového prostředí BeeWiser firmy StringData
Vrchotová, Olga ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kramperová, Eva (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo otestovat e-learningovou aplikaci BeeWiser od firmy StringData, s.r.o. Práci jsem rozdělila na 3 části. V úvodu jsem vysvětlila základní pojmy z oblasti e-learningu a porovnala jednotlivé formy e-learningu s klasickým vyučováním. Hlavní část této práce jsem věnovala testování a popisu tvorby, ale také provozování e-kurzu v aplikaci BeeWiser. Postupovala jsem chronologicky v jednotlivých fázích životního cyklu e-kurzu -- registrace, správa dat, tvorba e-kurzu, testy, řízení a monitoring. Na závěr každé fáze tohoto cyklu jsem uvedla: soupis všech komplikací, se kterými jsem se během testování setkala, návrhy na řešení těchto komplikací, dále návrhy na vylepšení a také zhodnocení prostředí BeeWiser. V závěru této práce jsem vyhodnotila současný stav prostředí BeeWiser podle dílčích kritérií, uvedených v hodnotící tabulce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.