Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.
Marketingová strategie společnosti LITS Global, ltd.
Jančíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketingová strategie společnosti Lits Global, Ltd. se zabývá širokým tématem marketingu a vytvářením marketingových strategií podniků. V první části stručně nastiňuje teoretická východiska marketingu, přibližuje marketing vzhledem ke specifickému B2B trhu. Další část je zaměřena na vytvoření marketingové strategie, kde stěžejním prvkem je marketingový strategický plán. V marketingovém plánování popisuje situační analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku, na základě které je možné vytvořit tzv. SWOT analýzu. Stěžejním nástrojem pro navržení vhodné strategie je pak Marketingový mix, jehož části jsou přizpůsobeny k oblasti služeb. V poslední části práce jsou pak teoretické poznatky na konkrétní společnost LITS Global, Ltd. pro trh ve Velké Británii.
Marketing strategy of the project My Better Myself
Radimský, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném důsledku vede k dosažení konkurenční výhody, která v tomto případě vychází z jedinečnosti a jednoduchosti myšlenky projektu, zaměřením na velmi specifickou cílovou skupinu až doručení dalšího vzdělání pro středoškoláky s propojením na jejich další vysokoškolské studium. Jako primární zdroj informací při přípravě strategie posloužily vlastní zdroje autora. Na závěr jsou shrnuty postupy, jak aplikovat výstupy této práce na jiné podobné projekty.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Budování partnerství AIESEC se společnostmi
Krahulík, Jan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat zpětné vazby a zhodnocení od partnerů AIESEC Praha na moji činnost v pozici "Vice-president External relations" v AIESEC Praha, kdy jsem se snažil o zlepšení komunikace a vybudování určitého partnerství. Dále přidat svoje hodnocení daných kroků, které mám nyní s odstupem času a navrhnout možné řešení. Svoji práci jsem rozdělil do 3 základních bloků -- pravidla péče o zákazníka, informace o AIESEC a budování vztahu s partnery. První dva bloky jsou spíše teoretické a snaží se vysvětlit a popsat realitu, ze které jsem vycházel. Třetí blok rozebírá jednotlivé činnosti mého působení a tyto činnosti hodnotí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.