Název: Marketingová strategie společnosti LITS Global, ltd.
Překlad názvu: Marketing strategy of the company LITS Global Ltd.
Autoři: Jančíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; LITS Global; marketing; marketingová strategie; Marketingový mix; situační analýza; SWOT analýza; analysis; B2B; LITS Global; marketing; Marketing Mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42239

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet