Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Riziko šikanózního chování u žáků mladšího školního věku v souvislosti s využíváním sociálních sítí
Kotková, Šárka ; Šporclová, Veronika (vedoucí práce) ; Pešout, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komplikovaným tématem rizik šikanózního chování u žáků mladšího školního věku v souvislosti s jejich aktivitou na sociálních sítích. Literárně přehledová část popisuje mladší školní věk jako vývojovou fázi a její relevantní aspekty. Dále představuje kyberprostor s důrazem na sociální sítě a online disinhibiční efekt. Na závěr popisuje šikanu a kyberšikanu. Praktická část práce navrhuje kvalitativní výzkum formou rozhovoru ve fokusových skupinách dětí čtvrté a páté třídy. Klíčová slova mladší školní věk; kyberprostor; sociální sítě; šikana; kyberšikana
Specifické poruchy učení u dětí se sluchovým postižením
Kotková, Šárka ; Okrouhlíková, Lenka (vedoucí práce) ; Hudáková, Andrea (oponent)
(česky): Bakalářská práce pojednává o specifických poruchách učení u dětí se sluchovým postižením, tedy neslyšících i nedoslýchavých. Cílem práce je popsat současný stav bádání v oblasti specifických poruch učení u sluchově postižených a zmapovat současný přístup k těmto dětem ve speciálně pedagogických centrech v České republice. Pro zmapování práce se sluchově postiženými dětmi se specifickými poruchami učení jsou využity informace získané prostřednictvím výzkumu provedeného formou rozhovorů s pracovníky Speciálně pedagogických center. Z analýzy rozhovorů vyplynulo, že postupy práce s touto populací nejsou v České republice příliš propracované a jednotné. Metody diagnostiky a přístupy ke vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých dětí se specifickými poruchami učení jsou do velké míry závislé na jednotlivých zařízeních. Klíčová slova (česky): neslyšící, nedoslýchaví, sluchově postižení, specifické poruchy učení, diagnostika, dítě se sluchovým postižením, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, speciálně pedagogické centrum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.