Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Poskytování ERP v "Cloudu"
Michel, Milan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku poskytování podnikových informačních systémů v cloudu. Její cíle spočívají v identifikaci situace na trhu ERP, poskytnutí přehledu o modelech nasazení a zhodnocení silných a slabých stránek ERP v cloudu z pohledu dodavatele, zákazníka a zmapování potencionálních rizik, tak i příležitostí pro tuto oblast. Získané teoretické poznatky jsou použity v praktické části práce. Její důležitou součástí je zároveň navržení metodiky pro výběr modelu dodání ERP. Metodika je použita pro výběr implementace produktu Oracle JD Edwards. K dosažení cílů slouží analýza pramenů elektronických i knižních, ale i konzultace s odborníky a praktické zkušenosti autora získané ve firmě Algotech. Hlavním přínosem práce je vytvoření uceleného souhrnu problematiky a prezentace metodiky pro výběr vhodného typu nasazení, a to s ohledem na praktické použití a ověření na konkrétním příkladu. Práce je dělena do pěti tematických celků -- ERP, Cloud, ERP v cloudu, metodika a praktické nasazení metodiky.
Návrh a implementace firemního intranetu na bázi Sharepoint 2013
Nguyen, Hai Ha ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku návrhu systému Microsoft SharePoint Server 2013 v rámci zvolené firmy. Hlavním cílem této práce je identifikovat potřeby a požadavky konkrétní společnosti a následně navrhnout vhodné intranetové řešení postavené na platformě Microsoft SharePoint Server 2013. Těchto cílů bylo dosaženo rozborem různorodých zdrojů, dále pomocí konzultací s odborníky, a také díky praktickým zkušenostem samotného autora, získaných ve společnosti Algotech. Hlavním přínosem práce je pak zhotovení uceleného souhrnu problematiky a vytvoření vhodného návrhu řešení pro konkrétní organizaci. V diplomové práci se autor nejprve zaměřuje na charakteristiku pojmu Enterprise Content Management (ECM), v další části se pak zabývá analýzou jeho dostupných nástrojů na trhu. Ve finále provede autor analýzu požadavků konkrétní společnosti, na základě které doporučí optimální řešení.
ERP jako služba
Mach, Jan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku ERP jako služby a jejím hlavním cílem je identifikovat příležitosti pro nové tuzemské poskytovatele ERP jako služby. V první, teoretické, části této práce je nejprve popsáno, co je poskytováno v rámci ERP jako služby. Dále se tato část zaměřuje na to, jak a za jakých podmínek může a by měla ERP jako služba být poskytována. Poslední kapitola této části je věnována světovým trendům v IT, například Lean IT, a jejich vztahu k ERP jako službě. Ve druhé části této práce byla zdokumentována analýza vybraných českých poskytovatelů ERP jako služby, pomocí které byly identifikovány příležitosti pro nové poskytovatele ERP jako služby a také stanoveny doporučení pro nové i stávající (vybrané) poskytovatele. Metoda této analýzy byla vytvořena na základě ideálu poskytovatele ERP jako služby a jeho produktu popisovaného v první části této práce. Při analýze byly také zjištěny některé charakteristiky českého trhu ERP jako služby a poskytovatelů působících na tomto trhu. Přínosy této práce nebyly směřovány pouze na poskytovatele ERP jako služby, ale také i na jejich potencionální zákazníky. Ti mohou v této práci například zjistit, na co se při výběru ERP jako služby zaměřit nebo čemu se vyvarovat.
Poskytování ICT služeb v cloudu
Neumann, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Práce se zaměřuje na všudypřítomný trend cloud computingu a konkrétně Software as a Service. Jejím hlavním cílem je specifikace výhod a nevýhod, které tento koncept přináší, jak pro zákazníka, tak i poskytovatele služeb. Globální pohled na cloud computing dále zužuje na Software as a Service a nasazení ERP produktů tímto způsobem. Dalším cílem je stanovit vhodný postup pro analýzu firmy a jejích potřeb před přechodem do cloudu. Z toho vyplývají doporučení, kdy je cloud vhodnější než on-premise řešení a naopak. Cílem je i sestavení postupu pro úspěšný přechod do cloudu a ošetření všech důležitých aspektů pro budoucí využívání služeb. Teoretické výsledky a doporučení jsou prezentovány na konkrétním praktickém příkladě nasazení ERP ve formě SaaS. K dosažení cílů slouží teoretická analýza všech dostupných knižních a elektronických pramenů, zabývajících se danou problematikou a konzultace s experty ze společnosti Algotech BSC. Hlavním přínosem práce je dvojí pohled na cloud služby, vždy z pohledu zákazníka i poskytovatele s užším zaměřením na ERP. Autor dále vypracovává vhodný postup pro přechod do cloudu a rady pro výpočet ROI, TCO a obsah všech potřebných smluv.
Oracle Fusion Middleware
Karlec, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Předmětem této práce je zhodnocení a analýza využití produktu Oracle Fusion Middleware v rámci podnikového informačního systému. Práce dále představuje a zkoumá možnosti, jež přináší Service Oriented Architecture (SOA). SOA je architektonickým přístupem, který je moderním trendem v oblasti vývoje a správy podnikových informačních systémů. Na principech SOA je postavena middleware vrstva Oracle Fusion Middleware, která slouží jako platforma pro integraci, vývoj, nasazení, provoz a správu aplikací podnikového informačního systému. Cílem práce je poukázat na přínosy, nedostatky a rizika, které Service Oriented Architecture a na něm založený softwarový balík Oracle Fusion Middleware přináší. Záměrem je analyzovat jak efekty, kterých lze dosáhnout v oblasti IT/ICT, tak efekty, jež se při využití těchto technologií projeví v podnikání.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kopecký, Radek
1 Kopecký, René
5 Kopecký, Robert
7 Kopecký, Robin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.