|
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
|
|
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
|
| |
| |