Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocování výkonnosti investičních portfolií
Kočandrle, Vojtěch ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Mnoho lidí investuje své peníze do nejrůznějších aktiv a snaží se dosáhnout těmito aktivitami zisku. Potřebují proto sledovat, jak se jim investování daří, k čemuž slouží aplikace pro vyhodnocování výkonnosti investičních portfolií. Většina stávajících řešení obsahuje jen limitované množství funkcí obzvláště v oblasti zobrazování grafů a nedávají uživateli možnost rozhodovat, kde se nachází data nebo odkud se data čerpají. V práci se proto zaměříme na vytvoření konkurenční aplikace, která bude rozšiřitelná pomocí zásuvných modulů a zároveň jednoduchá na používání s možností vytváření grafů a jejich uživatelsky definovaným rozvržením v rámci nástěnky. Jednoduchost aplikace bude také v tom, že i přes její rozšiřitelnost nebude potřeba procházet žádné konfigurační soubory. Všechna nastavení budou proveditelná přímo z grafického uživatelského rozhraní. 1
ParsecCore: A parser combinator library in the C# language
Tichý, Michal ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Šefl, Vít (oponent)
V této práci implementujeme parsovací knihovnu pro C# inspirovanou Parsecem, která využívá parsovací kombinátory. Parsovací kombinátory od- kazují na styl syntaktické analýzy, při kterém je parser modelován jako funkce, která bere textový řetězec jako vstup a produkuje strukturovaný výsledek. Následně používáme funkce vyšších řádů, kterým se říká kombi- nátory, pro spojování jednoduchých perserů do komplexnějších. Knihovny založené na stejném principu již existují, avšak, v našem mínění, jsou v ně- kterých ohledech nedostačující. Naše implementace nemá tyto nedostatky a také obsahuje dva nové moduly, které pomáhají se syntaktickou analýzou jazyků, pro které odsazení je signifikantní, a také se syntaktickou analýzou permutací. Dále implementujeme dva příkladné parsery, abychom předvedli naši knihovnu.
RISC-V support in MSIM
Papesch, Jan ; Horký, Vojtěch (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
V této práci jsme přidali podporu RISC-V do emulátoru MSIM. MSIM podporoval pouze procesor MIPS R4000 a byl používán pro výuku operačních systémů. Tento projekt přepracovává MSIM aby podporoval více architektur procesoru a přidává implementaci procesoru RISC-V. RISC-V jako architektura nabízí základní instrukční sadu, kterou doplňuje široká škála volitelných rozšíření. Jedna kapitola této práce nabízí přehled nejvýznamnějších částí RISC-V architektury. Pro RISC-V jsme implementovali rozšíření, která jsme uznali za vhodná nebo potřebná pro výuku operačních systémů. 1
Family mobile app
Kuraňko, Tomáš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá bude slúžiť rodinám a ich členom v každodennej činnosti. Táto mobilná aplikácia bude obsahovať niekoľko funk- cionalít, ktoré budú rodinám a ich členom uľahčovať ich každodenný život. Príkladom takýchto funkcionalít je vytváranie a spravovanie úloh, nákupných zoznamov a receptov, uchovávanie informácií o rodine a zobrazovanie členov rodiny v rodokmeni. Zároveň bude aplikácia slúžiť ako komunikačný prostriedok vďaka funkcionalite zdieľania vytvorených úloh, nákupných zoznamov a receptov. 1
Lepenka - Modular framework for games development on the .NET platform
Petráš, Kristián ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Vytváření her pomocí datové architektury Entity Component System vy- žaduje změnu přístupu k programování. Současné frameworky .NET předpo- kládají, že uživatel zná principy ECS. Proto s rostoucím zájmem o tvorbu her pomocí ECS roste i potřeba frameworku, který by umožnil intuitivní osvojení těchto principů. Výsledkem této práce je datově řízený framework s archety- pální organizací dat umožňující paralelizaci systémů. Kromě toho framework hojně využívá generování kódu, což uživatele vede k dosud neprozkouma- nému deklarativnímu způsobu vytváření her. V kombinaci s nezávislostí na platformě je Lepenka jediným řešením pro platformu .NET, které má výše uvedené vlastnosti. Další důležitou vlastností je opakované použití kódu v různých hrách, které zajišťují moduly umožňující úplnou abstrakci herních systémů a komponent.
PlanetSide 2 API Library with Outfit Activity Tracking Discord Bot
Müller, Jiří ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření .NET knihovny pro práci s veřejným API služby Census sloužícímu pro získání dat z produktů společnosti Daybreak Game Company a zároveň využití této knihovny k vytvoření bota pro sociální platformu Discord sloužícího zejména ke sledování herní aktivity skupiny hráčů tvořící tzv. outfit. Knihovna se zaměřuje na jednoduchý sběr herních dat dostupných jak přes rozhraní REST určený pro dotazy na konkrétních herních informace, tak přes websocket službu sloužící ke sledování aktivit v reálném čase ve formě proudu. Navíc podporuje i ukládání dříve vyžádaných dat ve vnitřní mezipaměti pro rychlejší přístup a zmenšení zatížení sítě a služby v případě opakovaných dotazů. Hlavní požadavky na bota jsou snadná konfigurovatelnost ze strany uživatelů, rozdělení funkcionality do modulů za účelem přizpůsobení sledovaní herních aktivit pro různé out- fity a přímočarou rozšiřitelnost ze strany vývojářů. 1
Vizualizace změny kódu
Martinek, Petr ; Majerech, Vladan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat program, který na základně dvou po- dobných verzí zdrojového kódu napsaného v JavaScriptu vygeneruje animaci ve formátu GIF, zobrazující postupný přepis první verze do druhé. Dále je cílem navrhnout tento program tak, aby byl rozšířitelný o další jazyky. K dosažení tohoto cíle je definována zjednodušená reprezentace zdrojového kódu, která je nezávislá na jazyce, a pro každou uvažovanou úpravu v rámci této reprezentace je defi- novaná cenová funkce. Na základě této cenové funkce je vyhledána nejlevnější posloupnost přepisů, podle které je konečná animace vygenerována. 1
Interaktivní sandboxová hra ve světě s živými organismy
Strnadlová, Renáta ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Hannemann, Tereza (oponent)
Tato práce představuje celý proces za tvorbou hry AnimalEvolution. AnimalEvolution je sandboxová simulační hra o vývoji druhů a balancování ekosystému. Hlavní součástí hry je návrh vlastních organismů a jejich následné pozorování a ovlivňování v herním světě. Hra ve své podstatě následuje tituly SPORE, Equilinox a Thrive. Spojuje volnost SPORE s nadhledem hry Equilinox a po vzoru Thrive přidává drobek realismu. První částí textu je rozbor silných s slabých stránek zmíněných titulů. Následuje důkladnější analýza vlastností, které jsou použity v AnimalEvolution a návrh samotné hry. Dále je podrobná programátorská dokumentace s vysvětlením nejdůležitějších rozhodnutí týka- jících se vývoje. V neposlední řadě je součástí práce i uživatelská dokumentace doplněná o příklad analýzy dat, která při běhu hry vznikají. 1
Monitoring Support for Manta Flow Agent in Cloud-Based Architecture
Firment, Roman ; Parízek, Pavel (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Dnes nie je úplne nezvyčajné vidieť migráciu softvéra z on-premises riešenia do cloudového riešenia. Product MANTA Flow Platform taktiež zažíva tento typ transformácie. Ako súčasť tejto transformácie, zavedenie novej komponenty, MANTA Flow Agent, je nevyh- nutné. MANTA Flow Agent je aplikácia napísaná v jazyku Java, od ktorej sa očakáva, že bude umiestnená na stroji zákazníka a bude prijímať príkazy z cloudovej časti rieše- nia. Toto nám prirodzene prináša potrebu pre zváženie podpory monitoringu. V tejto diplomovej práci popisujeme viac detailne zodpovednosti MANTA Flow Agenta, multi- agentné prostredie, motiváciu a požiadavky pre monitorovanie MANTA Flow Agenta. Ďalej ponúkame analýzu vhodných technológií, ktoré by mohli byt použité na zavedenie monitoringu. Rozoberáme rôzne alternatívy a riešenia, ich vhodnosť pre použitie v našom kontexte. Nakoniec, navrhujeme architektúru pre monitorovaciu podporu a implementu- jeme jednoduché Proof of Concept riešenie založené na Java agentovi a Prometheusovi, time series databázy. 1
Návrh a implementace jazyka pro code-golf challenge
Kliber, Filip ; Parízek, Pavel (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Miroslav (oponent)
Code-golf je jednou z kategorií programátorských soutěží, ve které je cílem im- plementovat řešení relativně snadné programátorské úlohy na co nejmenší počet bytů zdrojového kódu. Cílem mé práce je návrh a implementace programovacího jazyka, který je vhodný pro řešení code-golf úloh. Jazyk je navržený s ohledem na nově začínající řešitele code-golf challenge a zachovává čitelnost i srozumitel- nost. Zakládá se na běžně používaných jazycích, ale zároveň umožňuje stručný zápis algoritmických řešení úloh z oblasti code-golf. Součástí práce je také imple- mentace standardní knihovny jakožto běhové podpory pro tento jazyk. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.