Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Cílem práce bylo dokázat, že právní subjekty spojující v jedno základní školu a mateřskou školu, zajišťují lepší podmínky pro adaptaci dítěte na první třídu. Zároveň měl dokázat, že právní subjekty zřizované na vesnicích nebo v malých městských obvodech, mají lepší podmínky pro zajištění adaptace dítěte. Teoretická část je věnována výčtu faktorů, které adaptaci dětí ovlivňují, ať již z oblasti řízení, nebo z oblasti psychologie dítěte. Výzkumná část se soustřeďuje na výčet adaptačních problémů, které ovlivňují přechod dětí z mateřské školy do školy základní, a zároveň zkoumá podmínky, které vytvářejí ředitelé základních škol v souvislosti s řízením adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům u dětí.
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je složena z části teoretické a výzkumné. Obě tyto části mají poskytnout odpovědi na otázky týkající se řízení adaptačního procesu na různých typech školských zařízení. Teoretická část je věnována problematice řízení obecně. Věnuje se pojmům management, manažerské funkce, adaptace, komunikace apod. Specifikuje postavení školy jako organizace. Popisuje problematiku školní zralosti dětí, přicházejících do primárního vzdělávání. Výzkumná část hledá odpovědi na výzkumné otázky vztahující se k problematice řízení adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům vznikajících při řízení adaptačního procesu žáků prvních tříd. KLÍČOVÁ SLOVA: Řízení, adaptace, adaptační problém, pedagog, komunikace
Analýza financování přímých nákladů vybraných školských zařízení zřizovaných ÚSC v jednotlivých krajích
Kapsiová, Ivana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Řešení otázek financování, je nedílnou součástí každé řídící práce. Pro co nejpřesnější zjištění jak danou situaci řešit, je třeba vypracování složitých analýz. V oblasti školství jsou tyto analýzy prováděny na různých stupních školského systému, avšak oblast nepedagogických pracovníků, konkrétně pracovníků školního stravování, je mírně opomíjena. Proto se domnívám, že provedení analýzy financování přímých nákladů vybraných školských zařízení zřizovaných ÚSC v jednotlivých krajích, může být ukázkou toho, jak se přímé náklady vyvíjejí. Tímto způsobem získají pracovníci daných krajů ucelený pohled na problematiku přímých nákladů na zařízeních školního stravování. Výstupem by mělo být naznačení kroků, které pomohou řešit otázku financování přímých nákladů a ukážou další formy dofinancování v této oblasti.
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je složena z části teoretické a výzkumné. Obě tyto části mají poskytnout odpovědi na otázky týkající se řízení adaptačního procesu na různých typech školských zařízení. Teoretická část je věnována problematice řízení obecně. Věnuje se pojmům management, manažerské funkce, adaptace, komunikace apod. Specifikuje postavení školy jako organizace. Popisuje problematiku školní zralosti dětí, přicházejících do primárního vzdělávání. Výzkumná část hledá odpovědi na výzkumné otázky vztahující se k problematice řízení adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům vznikajících při řízení adaptačního procesu žáků prvních tříd. KLÍČOVÁ SLOVA: Řízení, adaptace, adaptační problém, pedagog, komunikace
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je složena z části teoretické a výzkumné. Obě tyto části mají poskytnout odpovědi na otázky týkající se řízení adaptačního procesu na různých typech školských zařízení. Teoretická část je věnována problematice řízení obecně. Věnuje se pojmům management, manažerské funkce, adaptace, komunikace apod. Specifikuje postavení školy jako organizace. Popisuje problematiku školní zralosti dětí, přicházejících do primárního vzdělávání. Výzkumná část hledá odpovědi na výzkumné otázky vztahující se k problematice řízení adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům vznikajících při řízení adaptačního procesu žáků prvních tříd. KLÍČOVÁ SLOVA: Řízení, adaptace, adaptační problém, pedagog, komunikace
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je složena z části teoretické a výzkumné. Obě tyto části mají poskytnout odpovědi na otázky týkající se řízení adaptačního procesu na různých typech školských zařízení. Teoretická část je věnována problematice řízení obecně. Věnuje se pojmům management, manažerské funkce, adaptace, komunikace apod. Specifikuje postavení školy jako organizace. Popisuje problematiku školní zralosti dětí, přicházejících do primárního vzdělávání. Výzkumná část hledá odpovědi na výzkumné otázky vztahující se k problematice řízení adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům vznikajících při řízení adaptačního procesu žáků prvních tříd. KLÍČOVÁ SLOVA: Řízení, adaptace, adaptační problém, pedagog, komunikace
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Kapsiová, Ivana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Cílem práce bylo dokázat, že právní subjekty spojující v jedno základní školu a mateřskou školu, zajišťují lepší podmínky pro adaptaci dítěte na první třídu. Zároveň měl dokázat, že právní subjekty zřizované na vesnicích nebo v malých městských obvodech, mají lepší podmínky pro zajištění adaptace dítěte. Teoretická část je věnována výčtu faktorů, které adaptaci dětí ovlivňují, ať již z oblasti řízení, nebo z oblasti psychologie dítěte. Výzkumná část se soustřeďuje na výčet adaptačních problémů, které ovlivňují přechod dětí z mateřské školy do školy základní, a zároveň zkoumá podmínky, které vytvářejí ředitelé základních škol v souvislosti s řízením adaptačního procesu. Závěrečná část se věnuje vyhodnocení získaných dat a navrhuje způsoby řešení předcházení adaptačním problémům u dětí.
Analýza financování přímých nákladů vybraných školských zařízení zřizovaných ÚSC v jednotlivých krajích
Kapsiová, Ivana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Řešení otázek financování, je nedílnou součástí každé řídící práce. Pro co nejpřesnější zjištění jak danou situaci řešit, je třeba vypracování složitých analýz. V oblasti školství jsou tyto analýzy prováděny na různých stupních školského systému, avšak oblast nepedagogických pracovníků, konkrétně pracovníků školního stravování, je mírně opomíjena. Proto se domnívám, že provedení analýzy financování přímých nákladů vybraných školských zařízení zřizovaných ÚSC v jednotlivých krajích, může být ukázkou toho, jak se přímé náklady vyvíjejí. Tímto způsobem získají pracovníci daných krajů ucelený pohled na problematiku přímých nákladů na zařízeních školního stravování. Výstupem by mělo být naznačení kroků, které pomohou řešit otázku financování přímých nákladů a ukážou další formy dofinancování v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.