Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách chemie na základní škole
Kantorová, Markéta ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá výukou Chemie na základních školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části jsou uvedeny zákonné předpisy, podle kterých probíhá výuka inkluzívního vzdělávání. Jsou shrnuty legislativní normy a analyzován systém inkluzívního vzdělávání v České republice včetně poradenských služeb. V další části jsou konkrétně uvedena specifika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a to žáků se specifickými poruchami učení a chování, žáků se smyslovým postižením, žáků s narušenou komunikační schopností, žáků s mentálním postižením a poruchou autistického spektra a žáků s tělesným postižením a mozkovou obrnou. Na základě těchto charakteristik je v praktické části proveden smíšený kvalitativní výzkum kazuistik i konkrétních žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a vytvořeny případové studie. Navrženy jsou metody a formy práce s těmito konkrétními žáky se zaměřením na výuku Chemie. Dále je výzkum kombinován s dotazníkovým šetřením, kde jsou zkoumány přístupy učitelů k problematice inkluzívního vzdělání. Výsledky výzkumu jsou podrobně analyzovány v závěru diplomové práce. Jako praktický výstup jsou navrženy scénáře výuky ve formě konkrétních příprav a také aktivizační přístupy k výuce Chemie v 8. a 9. třídě základní školy. Diplomová práce obsahuje doporučení...
Konzumace energy drinků u studentů na dvou vybraných středních školách
Kantorová, Markéta ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá informovanost žáků z hlediska rizik konzumace energetických nápojů na dvou vybraných středních školách v Praze dle počtu správných odpovědí. Nejprve se zabývá popisem a složením energy drinků z důvodu zjištění, jaké látky obsahují a čím dokáží stimulovat organizmus. Další část popisuje vznik energetických nápojů, jejich vývoj a dopad na společnost a organizmus. Energetické nápoje jsou zkoumány z hlediska složení a jednotlivé složky popsány včetně účinků. Zkoumána jsou také rizika konzumace a z důvodu objektivity i pozitivní dopady konzumace. Nejdůležitější částí práce je srovnání a vyhodnocování konkrétního vlivu na zdraví při konzumaci energetických nápojů a informovanost o jejich účincích. V práci byl hodnocen nejen zdravotní dopad, ale také sociální a ekonomické dopady, působení reklamy a vliv rodinného či společenského zázemí. Hlavním cílem práce bylo zkoumání informovanosti žáků z hlediska rizik konzumace energetických nápojů na dvou vybraných středních školách v Praze dle počtu správných odpovědí. Bylo zjištěno, že žáci konzumují energetické nápoje, aniž by byli dostatečně informováni o jejich účincích. Nejsou jim dostatečně známy vedlejší efekty pro zdraví. Dílčím cílem bylo zjištění, jaké množství energetických nápojů žáci konzumují. Množství konzumovaných nápojů...

Viz též: podobná jména autorů
1 KANTOROVÁ, Michaela
4 Kantorová, Martina
2 Kántorová, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.