Název:
Design jako marketingový nástroj, jeho role a vnímání u veřejnosti
Překlad názvu:
Design as a marketing instrument, its role and consumer sensation
Autoři:
Kostík, Ondřej ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Jakým způsobem a jak silně ovlivňuje design marketing a spotřebitele. Jaké je vnímání designu mezi odborníky, kteří ho tvoří a následně jeho uživateli.How does design influence the whole marketing and consumer. Confrontation opinions about design experts and design users - consumers
Klíčová slova:
design; marketing; spotřebitel; consumer; design; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8924