Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věcná legitimace v hromadných řízeních
Just, Adam ; Sedláček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holčapek, Tomáš (oponent)
Věcná legitimace v hromadných řízeních Abstrakt Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu věcně legitimovaných osob a zúčastněných členů skupiny v hromadných řízení a návrhu zákona o hromadných řízeních procházející národním legislativním procesem, který je transpozicí směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/1828 ze dne 25. listopadu 2020 o zástupných žalobách na ochranu kolektivních zájmů spotřebitelů a o zrušení směrnice 2009/22/ES. Cílem práce je zhodnotit připravenost českého právního prostředí na přijetí nového institutu přicházejícího ze systému common law. K vypracování práce je využita analýza, abstrakce, klasifikace, dedukce i komparativní analýza vybraných států Evropské unie a Spojeného království. Následně jsou normativní metodou navržena vhodnější řešení de lege ferenda. V první kapitole práce jsou definovány pojmy sporného řízení souvisejících s věcnou legitimací pro české právní prostředí. Druhá kapitola je zaměřena na vymezení hromadných řízení, rozdílného dělení napříč právní teorie. Součástí kapitoly je též hodnocení vhodného modelu opt-in a opt-out pro národní právní úpravu, přičemž jsem dospěl na k závěru, že vhodnějším modelem pro české prostředí je opt-in. Třetí kapitola práce představuje věcnou legitimaci a řešení jejího nedostatku v civilním sporném řízení obecně. Čtvrtá...
Životní styl učitele tělesné výchovy a rodičů žáků základních škol jako motivační faktor pohybových aktivit těchto žáků
Just, Adam ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jestli je pro žáky druhého stupně vybraných základních škol v Praze životní styl učitele tělesné výchovy nebo rodičů motivačním faktorem k pohybové aktivitě. Přesněji se práce zaměřuje na jejich subjektivní vnímání vlivu životního stylu zmíněných autorit na vlastní pohybovou aktivitu. V práci jsou diskutovány a zkoumány momenty, kdy žáci přijdou do přímého kontaktu s životním stylem učitele tělesné výchovy a rodičů. Dále je zjišťován hlavní motivační faktor žáků k pohybové aktivitě. Vlivy vybraných indikátorů jsou dále porovnány a vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.