Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technika zatáčení řidičů a možnosti vozidel v aplikaci software pro analýzu nehod
Jelínková, Eliška ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje technice zatáčení osobních vozidel a běžných řidičů. Práce zkoumá chování vozidel a řidičů při průjezdu zatáčkou, jízdě vpřed a jízdě vzad. Cílem práce je analyzovat techniku zatáčení vozidel a běžných řidičů a získaná data aplikovat do simulačních programů pro analýzu silničních nehod. Jednotlivými cíli práce jsou teoreticky popsat danou problematiku a experimentálně ověřit parametry poloměrů, úhlů a časového průběhu zatáčení různých vozidel a běžných řidičů při jízdě vpřed a vzad za srovnatelných podmínek a popsat vzájemné souvislosti.
III/4465 Horka nad Moravou, úsek: ul. Náměstí osvobození
Jelínková, Eva ; Skalická, Petra (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je úprava křižovatky ulic Náměstí osvobození, P.Bezruče a 1.máje v obci Horka nad Moravou. Práce obsahuje úpravu zpevněných ploch a zklidnění silnice III/4465 v prostoru ulice Náměstí osvobození. Tím by se měla zpomalit průjezdní rychlost vozidel a zvýšit bezpečnost silničního provozu a chodců. Práce obsahuje řešení statické dopravy, autobusových zastávek, úpravy a napojení chodeckých tras a veřejného osvětlení.
Typologie ženských postav v dramatech Federica Garcíi Lorcy
Jelínková, Eva Marie ; Sánchez Fernández, Juan Antonio (vedoucí práce) ; Kavková, Kateřina (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je typologie ženských postav v dramatech španělského autora Federica García Lorcy. Cílem práce je analýza hrdinek her Yerma, Dům Bernardy Alby, Mariana Pinedová a Neprovdaná doña Rosita, na jejímž základě vystavením typologii dle společných motivů. V práci nejprve nastíním kontext a poměry autorovy doby a také význam generace 27, do které García Lorca spadá, a dále pak postavení žen ve společnosti a vznik feministických hnutí ve Španělsku. V další kapitole pak shrnu obecné charakteristiky, prvky a motivy společné všem hrdinkách vybraných divadelních her. Druhá část práce se již bude zabývat typologií, kde postavy jsou rozděleny do třech hlavních kategorií.
Produkční proces českých podcastů se zaměřením na výtvarné umění
Jelínková, Eva ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českými podcasty se zaměřením na výtvarné umění. První část práce je věnována teorii přibližující podcasting a mapující stav domácí podcastingové scény. V rámci této části jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem. Druhá část je zaměřena na kvantitativní obsahovou analýzu vybraných podcastů, která zodpoví otázku podobnosti v obsahu českých podcastů o výtvarném umění - jaký formát je v podcastech nejpoužívanější, jaká jsou nejčastější témata, a jakým tématům je věnován nejdelší čas. Tato analýza bude doplněna o doplňkovou část, která bude založena na rozhovorech s pěti vybranými podcastery. Ti mimo jiného přiblíží samotný proces tvorby podcastu, a pomůžou tak kontextualizovat výsledky z obsahové analýzy.
Generování rozmístění nábytku
Dvořák, Ondřej ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Petříčková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je vytvořit program, který na základě stanovených omezujících podmínek generuje různé návrhy rozestavení nábytku v místnosti. Tento program se jmenuje Spaceout a jeho základem jsou genetické algoritmy. Práce zároveň podává stručný přehled existujících programů pro vytváření návrhů interiérů a exteriérů. Její součástí je i programátorská a uživatelská dokumentace programu Spaceout.
Computational Complexity in Graph Theory
Jelínková, Eva ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce) ; Manlove, David (oponent) ; Fiala, Jiří (oponent)
Název práce: Výpočetní složitost v teorii grafů Autor: Eva Jelínková Katedra: Katedra Aplikované Matematiky Vedoucí disertační práce: Prof. RNDr. Jan Kratochvíl, CSc., Katedra Aplikované Matematiky Abstrakt: Zabýváme se problémy teorie grafů, zejména z hlediska výpočetní složitosti. V první části práce se věnujeme výpočetní složitosti problémů sou- visejících se Seidelovým přepnutím grafů. Uvažujeme rozhodující problém, zda daný graf lze přepnout tak, aby obsahoval nejvýše daný počet hran. Dokážeme, že tento problém je NP-úplný, dokonce i pro grafy s omezenou hustotou. Částečně tak odpovídáme na otázku Matouška a Wagnera [Dis- crete Comput. Geom. 52, no. 1, 2014]. Popisujeme také nekonečně mnoho grafů H, pro které je NP-těžké rozhodnout, zda pro daný graf existuje graf, který je s ním ekvivalentní v přepnutí, a zároveň neobsahuje H jako induko- vaný podgraf. Tímto řešíme otevřený problém Kratochvíla, Nešetřila a Zýky [Annals of Discrete Math. 51, 1992]. Ve druhé části práce se zabýváme tématem párování s preferencemi. Zaměřujeme se na problém trhu s domy, konkrétně na model s duplicitními domy. Popisujeme 2-aproximační algoritmus pro maximální počet spoko- jených agentů v případě,...
Ranní zpráva jako nástroj rozvoje čtenářské gramotnosti
Jelínková, Eliška ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá ranní zprávou z programu Začít spolu jako možným nástrojem pro rozvoj čtenářské gramotnosti. V teoretické části se práce věnuje definici čtenářské gramotnosti, jejím jednotlivým rovinám a jejímu zakotvení v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Porovnává klíčové kompetence uvedené v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s rovinami čtenářské gramotnosti a objasňuje jejich vzájemný vztah a důležitost jejich stejnoměrného rozvoje. Podrobněji se věnuje jednomu ze stěžejních programů v této oblasti, programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, a jeho metodám rozvíjejícím čtenářskou gramotnost. Dále se zabývá programem Začít spolu a rozvojem čtenářské gramotnosti jako jeho součásti. Zaměřuje se zejména na ranní zprávu jako jednu z možných čtenářských strategií. Praktická část práce na základě pozorování a rozhovorů s učiteli programu Začít spolu mapuje, jaké formy ranních zpráv se osvědčují a jak je vnímán její přesah do čtenářské gramotnosti. Dále obsahuje soubor ranních zpráv aplikovaných v běžné třídě, jejich analýzu a reflexi z hlediska čtenářské gramotnosti. Na základě této analýzy obsahuje také návrhy ranních zpráv rozvíjejících roviny čtenářské gramotnosti, které v předchozích zprávách rozvíjeny nebyly.
Bombič 2
Fišer, Karel ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Jelínková, Eva (oponent)
Název práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky první verze hry Bombič a navrhnout hru a editor map odstraňující tyto nedostatky. Návrh poté realizovat, vytvořit programátorskou a uživatelskou dokumentaci. Výsledkem práce je programátorské dílo, které sestává ze dvou programů. V textu této práce jsou popsané zjištěné nedostatky první verze hry, koncepci uložení dat a architekturu obou programů. V kapitole 6. se nachází uživatelská dokumentace. Obsahuje popis ovládání hry i editoru map. Klíčová slova: Bombič, plošinová hra, arkáda, souboj

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 JELÍNKOVÁ, Eva
2 Jelínková, Edita
10 Jelínková, Eliška
16 Jelínková, Eva
1 Jelínková, Eva Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.