Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití elektromagnetických indukčních měřidel při stanovení průtoku plošnou integrační metodou rychlostního pole
Jechová, Adéla ; Zubík, Pavel (oponent) ; Žoužela, Michal (vedoucí práce)
Tato experimentální bakalářská práce je zaměřená na využití elektromagnetických indukčních měřidel při stanovení průtoku plošnou integrační metodou rychlostního pole. Plošná integrační metoda je založena na plynulém posunu měřidla bodové rychlosti vodního proudu v ploše celého měrného profilu. Ta je podrobně popsána v teoretické části práce, která se zabývá metodou rychlostního pole a měřidly, které lze při její aplikaci použít. Součástí práce jsou i nejistoty měření, se kterými se při měření předmětnou metodou je možné setkat. Výsledky naměřené ve vodohospodářské laboratoři jsou zhodnoceny v následujících kapitolách. V závěru práce jsou doporučeny podmínky, které je vhodné při stanovení střední profilové rychlosti elektromagnetickým měřidlem při využití plošné integrační metody dodržet.
Spolupráce asistenta pedagoga s třídním učitelem v primární škole
Jechová, Adéla ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Diplomová práce, teoreticko-empirického charakteru, se věnuje otázce činnosti asistenta pedagoga v prostředí primární školy. Pracuje s názory a zkušenostmi pedagogů a asistentů pedagogů. Teoretická část se zabývá sumarizací poznatků týkajících se práce asistenta pedagoga v primární škole na základě dostupné literatury. Empirická část vychází z předpokladu, že podmínkou efektivní práce asistenta pedagoga je jeho spolupráce s třídním učitelem. Hloubkové rozhovory s učiteli a asistenty přináší poznatky o úskalí a problémech, které se mohou v práci asistenta pedagoga vyskytnout. Práce může přinést příklady dobré praxe.
Spolupráce asistenta pedagoga s třídním učitelem v primární škole
Jechová, Adéla ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Diplomová práce, teoreticko-empirického charakteru, se věnuje otázce činnosti asistenta pedagoga v prostředí primární školy. Pracuje s názory a zkušenostmi pedagogů a asistentů pedagogů. Teoretická část se zabývá sumarizací poznatků týkajících se práce asistenta pedagoga v primární škole na základě dostupné literatury. Empirická část vychází z předpokladu, že podmínkou efektivní práce asistenta pedagoga je jeho spolupráce s třídním učitelem. Hloubkové rozhovory s učiteli a asistenty přináší poznatky o úskalí a problémech, které se mohou v práci asistenta pedagoga vyskytnout. Práce může přinést příklady dobré praxe.
Ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele
Jechová, Adéla ; Soušková, Milena (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Cílem práce bylo podat celistvější obraz o problematice ukončování pracovních poměrů, a to především ze strany zaměstnavatele. Podrobně vymezit způsoby, jimiž může zaměstnavatel se zaměstnancem rozvázat pracovní poměr a určit práva a povinnosti zaměstnavatele, které daný způsob skončení pracovního poměru doprovází. Praktickou část práce tvoří dva výzkumy. V prvním z nich jsem pomocí dotazníkového šetření zjišťovala, který ze způsobů skončení pracovního poměru zaměstnavatelé nejčastěji volí. Nejvyužívanějšímu výpovědnímu důvodu jsem poté věnovala samostatnou kapitolu. Druhým výzkumem, založeným na metodě rozhovoru, jsem na závěr porovnávala postoj dvou zaměstnavatelů z diametrálně odlišných oblastí k dané problematice.

Viz též: podobná jména autorů
3 JECHOVÁ, Alena
3 Jechová, Alena
3 Jechová, Alžběta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.