|
Vývojová kineziologie dítěte s dětskou mozkovou obrnou až po dospělost
Janotová, Lenka ; Bartlová, Petra (vedoucí práce) ; Kláserová, Kamila (oponent)
Svou práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří částí. V první z nich jsem shrnula poznatky o historii, etiologii a jednotlivých formách dětské mozkové obrny. Ve druhé části se zabývám Vojtovou metodou, jakožto základním kamenem v terapii dětské mozkové obrny. Ve třetí části charakterizuji jednotlivé etapy přirozeného kineziologického vývoje dítěte od narození do 1 roku věku dítěte. Praktickou část představují kazuistiky tří osob. První kazuistiku tvoří kineziologický rozbor a rozbor fotografií z dětského věku paní, jež prodělala dětskou mozkovou obrnu. Druhou kazuistiku tvoří kineziologický rozbor a rozbor fotografií mladého muže, u kterého jsem nepředpokládala žádnou odchylku na pohybovém aparátu a jeho funkci v dospělosti ani v dětství. Třetí kazuistika představuje pozorování dítěte s diagnózou CKP při Vojtově terapii a hodnocení kineziologického vývoje dítěte v jednotlivých časových obdobích. V závěru se zabývám vyhodnocením zjištěných skutečností, které vyplývají z vyšetření uváděných osob.
|
| |
|
Strategická analýza podniku
Janotová, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Medek, Josef (oponent)
Práce je zaměřena na strategickou analýzu, jež aplikuje na konkrétní firmě Lubomír Šanda -SAN v Táboře. Cílem je provést kompletní strategickou analýzu dle vybraných metod, získat patřičné informace a na jejich základě analyzovat stávající situaci podniku a navrhnout případná opatření či doporučení, které povedou ke zlepšení postavení dané společnosti na trhu.
|
|
Analýza motivace studentů FM ve vztahu k volbě oboru a fakulty
Janotová, Lenka ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část vychází z pojmu motivace a z dalších poznatků s tímto pojmem souvisejících. Přibližuje důvody, ze kterých plyne dané jedincovo chování -- jedná se o jeho potřeby, hodnoty, zájmy atd. Cílem celé teoretické části bylo vytvořit konceptuální rámec pro část praktickou. Těžiště části praktické spočívá v terénním šetření zaměřeném na zjištění konkrétních faktorů ovlivňujících motivaci ke studiu na fakultě managementu.
|