Název:
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Překlad názvu:
Employees Training and Development in the Company
Autoři:
Knapová, Kateřina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá podnikovým vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Jejím cílem je analyzovat a navrhnout případná doporučení pro oblast vzdělávání ve společnosti MBtech Bohemia s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a návrhy a doporučení.
Teoretická část práce je zpracována pomocí literární rešerše dostupné odborné literatury, jejíž seznam je přiložen na konci této práce. Charakterizuje základní pojmy, formuluje význam vzdělávacího procesu a vysvětluje dílčí fáze vzdělávání od identifikace potřeb vzdělávání přes realizaci vzdělávacích akcí až po jeho vyhodnocování.
Praktická část má za úkol zhodnotit vzdělávací aktivity v konkrétní společnosti. Tato analýza je provedena na základě znalostí z absolvované praxe přímo ve společnosti, doplněných poznatky z rozhovoru s vedoucí personálního oddělení, z poskytnutých interních materiálů a dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky vzdělávání.
Na základě zjištěných informací jsou na konci práce formulována doporučení, která by mohla zlepšit proces vzdělávání ve společnosti.
This bachelor thesis deals with employee training and development in the company and its goal is to analyze, and suggest possible recommendations regarding training and development in a company MBtech Bohemia s.r.o. The thesis is divided into theoretical part, practical part, and suggestions and recommendations.
The theoretical part of the thesis is compiled using literature research, the list of which is enclosed at the end of this thesis. It characterizes basis concepts, formulates meaning of training and development, and explains partial phases of the process from identifying needs for training though conducting training activities to evaluating results.
The practical part is aiming to evaluate training activities in a specific company. This analysis is conducted based upon knowledge gained during an internship in the company, upon an interview with an executive of human resource department, upon given internal materials, and upon a survey carried out among participants of the training activities.
Based upon learned information, suggestions, that could improve the training process in the company, are to be found at the end of the thesis.
Klíčová slova:
hodnocení vzdělávání; identifikace potřeb vzdělávání; lidské zdroje; plánování vzdělávání; realizace vzdělávacích procesů; rozvoj; učení se; vzdělávání