Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Harmonizace pracovního a rodinného života matek žijících v Praze s malými dětmi v roce 2015
Hrdličková, Barbora ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Štípek, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na harmonizaci rodinného a profesního života žen. Teore-tická část pojednává o vývoji a změnách české společnosti a rodiny po roce 1989, kon-krétně o populačním vývoji, proměnách domácností, postavení žen na trhu práce po roce 1989 a také o nerovnosti na trhu práce. V dalším úseku teoretické části je řešen návrat žen po rodičovské dovolené na trh práce. Hlavní základ teoretické části práce tvoří kapi-tola o harmonizaci rodinného a profesního života žen. Zde jsou vymezeny možné alter-nativní nástroje ze strany státu, zaměstnavatelů a dalších poskytovatelů služeb péče o dítě, které pomáhají rodičům při slaďování jejich profesních a rodičovských povinností. Cílem praktické části bylo zjistit rozdíly v preferencích, postojích a názorech u žen s odlišným stupněm vzdělání. Především bylo zkoumáno, zda vysokoškolsky vzdělané matky mají větší sklon upřednostňovat kariéru před rodičovskými povinnostmi, než matky se středoškolským a nižším vzděláním. A také, zda vysokoškolsky vzdělané ženy více využívají nástrojů z oblasti péče o dítě. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření a individuálních rozhovorech. Na základě analýzy výsledků výzkumu byly veri-fikovány a falzifikovány stanovené hypotézy. V závěru práce jsou navržena doporučení ke zlepšení nedostatků ve zkoumané oblasti.
Uvedení nového výrobku na trh
Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna. V teoretické části se věnuji strategickému a taktickému řízení značky a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části se věnuji kontextu v jakém je novinka uváděna, tedy kategorii, spotřebiteli a značce. Představuji novinku, její positioning a marketingový mix. A vlastním kvalitativním výzkumem ověřuji vnímání positioningu a nastavení marketingového mixu, z čehož i vyplývají má doporučení pro další marketingovou podporu v roce 2012.
Finanční analýza a doporučení pro sledování finanční situace v konkrétním podniku
Hrdličková, Barbora ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Kopal, Milan (oponent)
Finanční analýza středně velkého českého podniku, zaměřená na konfrontaci a využití v praxi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.