Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence lektora v zážitkové pedagogice
Hoznauerová, Viola ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
CHern teto prace Je zmapovat zakladni kompetence dulezite pro lektora zazitkovYch akci. Kompetencemi se zde mysli jak potrebne dovednosti, znalosti a osobnostni charakteristiky, tak ukoly a pravomoci lektora. Cast prace je venovana kompetencim trenerU socialne-psychologickeho vYcviku.Ten se zahyva socialnimi kompetencemi, ktere jsou pro lektory zazitkove pedagogiky velmi dulezite. Posledni kapitola je venovana hodnoceni lektorU. Konkretne popisuji system hodnoceni ve sdruzeni Jules a Jim, predevsim tvorbu kompetencniho modelu lektora zazitkovych kurzu. Na zaklade vysledku hodnoceni navrhuji doporuceni pro praci s lektory ve sdruzeni.
Multidisciplinární přístup při sanaci rodiny
Hoznauerová, Viola ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
RESUMÉ Teoretická část práce si klade za cíl shrnout základní informace o sanaci rodiny, jako poměrně novém fenoménu v české sociální práci s rodinami. Nejprve na základě dostupné literatury popisuji funkci rodiny, její důležitost pro dítě i nejčastější problémy, které se v rodinách objevují. Dále zařazuji přístup sanace rodiny do systému péče o ohrožené děti v České republice a popisuji současné nedostatky tohoto systému. Nakonec shrnuji základní charakteristiky sanace rodiny jako multidisciplinárního přístupu k práci s rodinou. Empirická část práce se zakládá na polostrukturovaných rozhovorech s odborníky v oblasti sanace rodiny a klienty služeb sanace rodiny. Klade si za cíl zjistit možnosti využití vzdělávacích aktivit pro rodiny ohrožené sociálním selháním. KLÍČOVÁ SLOVA: sanace rodiny, multidisciplinární přístup, rodiny ohrožené sociálním vyloučením, případová konference Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vzdělávácí potřeby pěstounů
Hoznauerová, Viola ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
RESUMÉ Tématem předkládané diplomové práce jsou vzdělávací potřeby pěstounů. Základním východiskem práce je skutečnost, že přes veškerá specifika role pěstouna jsou pěstouni především rodiče. Nejprve tedy práce shrnuje rodičovské a partnerské kompetence, které se objevují v literatuře. Dále se práce zaměřuje na specifické kompetence důležité pro pěstouny, které jsou v literatuře zmiňovány. Základní otázkou přitom vždy je, jak je dané kompetence možné podporovat v rámci vzdělávání. V další části popisuje práce současný stav vzdělávání pěstounů, příklady dobré praxe a některé dosavadní výzkumy. Empirickou rovinu práce pak tvoří kvalitativní sonda, která má za cíl zjistit, jaké mají pěstouni vzdělávací potřeby, jaké v současnosti vnímají nedostatky a jaké by navrhovali řešení. Základem sondy jsou polostrukturované rozhovory s pěstouny i odborníky na náhradní rodinnou péči. Na základě této sondy pak navrhuji, jak by mohl vypadat rámcový program vzdělávání pěstounů. KLÍČOVÁ SLOVA: vzdělávání pěstounů, pěstounská péče, náhradní rodinná péče, rodičovské kompetence
Kompetence lektora v zážitkové pedagogice
Hoznauerová, Viola ; Štěpánek, Zdeněk (oponent) ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce)
CHern teto prace Je zmapovat zakladni kompetence dulezite pro lektora zazitkovYch akci. Kompetencemi se zde mysli jak potrebne dovednosti, znalosti a osobnostni charakteristiky, tak ukoly a pravomoci lektora. Cast prace je venovana kompetencim trenerU socialne-psychologickeho vYcviku.Ten se zahyva socialnimi kompetencemi, ktere jsou pro lektory zazitkove pedagogiky velmi dulezite. Posledni kapitola je venovana hodnoceni lektorU. Konkretne popisuji system hodnoceni ve sdruzeni Jules a Jim, predevsim tvorbu kompetencniho modelu lektora zazitkovych kurzu. Na zaklade vysledku hodnoceni navrhuji doporuceni pro praci s lektory ve sdruzeni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.