Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Raná péče a inkluzivní vzdělávání dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami
Holemá, Anežka ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Ve své diplomové práci vycházím ve velké míře z praktických zkušeností získaným v rámci praxe v předškolním zařízení, jehož součástí je Speciální pedagogické centrum. Zabývám se primárně specifiky daného předškolního zařízení, odborného pracoviště a jejich vzájemné spolupráce. Popisuji realizaci inkluzivního vzdělávání v daném zařízení. Hlavním tématem práce je pojmenování a definování hlavních faktorů, které ovlivňují úspěšnou realizaci inkluzivní péče. Metodologií výzkumu je případová studie. Jako hlavní metodu sběru dat jsem zvolila strukturované rozhovory a studium dokumentace. Cílem práce je předložení funkčních a praktických doporučení pro jiná předškolní zařízení, která by jim mohla pomoci při realizaci inkluzivního vzdělávání. Klíčová slova: Raná péče, inkluze, předškolní vzdělávání, speciálně pedagogické centrum, podpůrná opatření, odborní pracovníci

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.