Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Splítková, Tereza ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem restauračního zařízení. Práce je složena ze dvou částí: teoretická východiska a vlastní práce. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, mezi které patří nástroje marketingové mixu: produkt, cena, distribuce a propagace, a dále lidé, spolupráce, tvorba balíčků, programování. Druhá část stručně charakterizuje Bistro a Table! a služby, které poskytuje. Následně analyzuje jednotlivé části jejího marketingového mixu a je provedeno a zpracováno dotazníkové šetření. Jeho výsledkem je zjištění preferencí návštěvníků při návštěvě bistra. Na základě získaných informací je navrženo doporučení, které by mohlo bistru pomoci ke zlepšení jeho fungování.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku: Adaptace nového zaměstnance
Maltceva, Mariia ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Jejím cílem je zhodnotit adaptační proces nového zaměstnance v konkrétní organizaci a navrhnout případné změny. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována na základě dostupné odborné literatury, která je uvedena na konci práce. Tato část vysvětluje proces vzdělávání zaměstnanců a charakterizuje základní pojmy. V praktické části je popsán zaškolovací proces v dané firmě. Pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci byly zjištěny problematické oblasti a navrhnuty změny vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Turková, Natálie ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku. Je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická východiska obsahují definice a vymezení pojmů lidské zdroje, řízení lidských zdrojů, učení se, funkci, typy a metody vzdělávání. Popis jednotlivých fází systematického vzdělávání v podniku: identifikace potřeb, plánování, realizace, vyhodnocování výsledků vzdělávání. Teoretická východiska byla zpracována na základě studia odborné literatury, jejíž abecedně řazený seznam je uveden na konci práce. Vlastní práce se skládá z obecné charakteristiky zvoleného subjektu, Knürr s.r.o., a analýzy vzdělávacích akcí, které v podniku probíhají. Obsahuje také vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi technickohospodářskými pracovníky. V další kapitole je zhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření a návrhy, jak by bylo možné současný stav zlepšit.
Motivace a stimulace zaměstnanců v podniku
Veselá, Michaela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast motivace a stimulace zaměstnanců ve zvolené organizaci a navrhnout případné změny v dané oblasti. Cílovou organizací je zvolen Odbor azylové a migrační politiky (OAMP) Ministerstva vnitra České republiky. Literární rešerše je členěna do několika samostatných logicky navazujících kapitol. Má za úkol podat čtenáři ucelený přehled o problematice motivace a stimulace zaměstnanců. Jsou zde popsány pojmy jako motiv, motivace, stimul, stimulace a rozdíly mezi nimi. Dále se práce zaměřuje na zdroje motivace, kterými jsou potřeby, návyky, ideály, hodnoty a zájmy. Nejsou opomenuty ani typy motivace, nejvýznamnější teorie a způsoby odměňování zaměstnanců. Ve vlastní části práce jsou popsány jednotlivé benefity, které zaměstnavatel nabízí. Práce objektivně zhodnocuje spokojenost zaměstnanců s nabízenými benefity a navrhuje případné změny ke zlepšení situace. Zjištění probíhá pomocí dotazníkového šetření, na jehož základě je navrhnuto doporučení změn.
Marketing na sociálních sítích
Kadečková, Anna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci personální agentury OPENN s. r. o. na sociálních sítích. Celá práce je složena ze tří částí, z literární rešerše, vlastní práce a návrhu doporučení. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a také komunikačního mixu, jehož nástroje se používají k úspěšnému marketingu na sociálních sítích. Mimo jiné informuje o předních sociálních sítích, mezi které patří Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Youtube a Instagram. Dále nastiňuje oblíbenost sociálních sítí mezi uživateli i firmami v České republice. V části vlastní práce je stručně charakterizována společnost OPENN, její historie a služby, které poskytuje. Následně je rozebrán marketing společnosti a její působení na sociálních sítích. Výsledky jsou porovnány se třemi malými personálními agenturami, které jsou na sociálních sítích aktivní. Ke zlepšení působení personální agentury OPENN na sociálních sítích, byl také prováděn dotazníkový průzkum mezi uchazeči o pracovní pozice. Výsledkem je zjištění využití sociálních sítí lidmi, kteří se aktivně pohybují na trhu práce a také využití sociálních sítí ostatními firmami při hledání uchazečů. Na základě získaných informací jsou navržena případná doporučení, která by mohla firmě napomoci k lepšímu zviditelnění na sociálních sítích.
Marketing na sociálních sítích
Adámek, Zbyněk ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích a vztahem jejich uživatelů k němu. Teoretická část se zabývá sociálními sítěmi samotnými, rozdíly mezi nimi a klasickými prostředky komunikace, dále se zabývá využitím těchto sítí k marketingovým účelům. Praktická část se dělí na dvě poloviny, první z nich zjišťuje vztah respondentů k reklamě na sociálních sítích a druhá část práce se zaměřuje na rozdíly ve vnímání reklamy na sociálních sítích mezi muži a ženami. Praktická část byla zkoumána prostřednictvím dotazníku a následně vyhodnocena prostřednictvím grafů a tabulek.
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Zhiryakova, Anastasia ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Primárním cílem bakalářské práce je proanalyzovat využití marketingového mixu služeb ve společnosti Ruská spořitelna, a.s., zjistit silné a slabé stránky společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení její marketingové činnosti. Sekundárním cílem je specifikovat pojem bankovního marketingu a prozkoumat využití marketingového mixu ve finančních službách. Teoretická část práce obsahuje základní principy marketingu, jeho přístup k bankovním službám a charakteristiku marketingového mixu v bankovní oblasti. Vlastní práce zahrnuje zkoumání a popis marketingových nástrojů společnosti Ruská spořitelna, a.s., analýzu používaného marketingového mixu na konkrétních příkladech z praxe a nabízení možných zlepšení marketingové činnosti ve společnosti na základě získané informace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.