Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úloha rodičů v programu Začít spolu
Vlášková, Tereza ; Dobiášová, Pavla (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se autorka zabývá základní charakteristikou programu Začít spolu, postavením dítěte v rodině a společnosti z různých úhlů pohledu, vlivem rodiny na vzdělávání dítěte a přijmutím nových sociálních rolí rodičů i dětí ve vztahu ke škole. Cílem praktické části bylo zjistit, zda se v posledních deseti letech změnila spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu a pokud ano, tak zjistit důvody, proč k této změně došlo a jak se způsob spolupráce mezi rodinou a školou změnil.
Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ
Kučerová, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Dobiášová, Pavla (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni si klade za cíl zmapovat způsob spolupráce rodičů a školy na základě historických podkladů, a prakticky ověřených postupů. Blíže se věnuje pojetí spolupráce a komunikace rodičů a školy v různých alternativních směrech. Zároveň nabízí čtenáři nabízí vhled do situace z autorčiny praxe, jež byla důsledkem nekvalitní komunikace a spolupráce školy s rodinou. Na základě poznatků z teoretické části se autorka snaží situaci dále řešit a dosáhnout kvalitního, vzájemně spolupracujícího vztahu mezi rodiči a školou.
Proměny postavení dítěte ve společnosti
Bratková, Linda ; Dobiášová, Pavla (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Linda Bratková Proměny postavení dítěte ve společnosti NÁZEV: Proměny postavení dítěte ve společnosti AUTOR: Linda Bratková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Pavla Dobiášová ABSTRAKT: Diplomová práce pojednává o dítěti a jeho společenském postavení v proměnách času. Pojednává též o rodině, výchově, vzdělávání, škole, školských zákonech a osobnostech dějin pedagogiky. Práce mapuje proměny postavení dítěte ve společnosti od dob Prvobytně pospolné společnosti až do současnosti. Cílem práce je v maximální možné míře obsáhnout dosavadní poznání a hlavní milníky tohoto tématu, popsat jak si dítě v různých etapách času počínalo a odhalit historické příčiny chování dnešních dětí a výhody i rizika z jejich postavení vycházející. Autorka čerpá z práce autorů, kteří se dějinami pedagogiky zabývali. Práce dokládá sílící postavení dítěte ve společnosti a význam vzdělávání a školy, která se významně podílí na dalším vývoji naší budoucnosti. Empirická část se zabývá vývojem postavení dítěte ve společnosti od dob první republiky až po současnost. Snaží se formulovat teorii o postavení dítěte ve společnosti. Formou kvalitativního výzkumu a pomocí strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami shromažďuje, analyzuje a interpretuje data vztahující se ke školnímu prostředí. Odhaluje tendenci sílícího...
Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ
Kučerová, Tereza ; Dobiášová, Pavla (oponent) ; Kargerová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce nazvaná Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni si klade za cíl zmapovat způsob spolupráce rodičů a školy na základě historických podkladů, a prakticky ověřených postupů. Blíže se věnuje pojetí spolupráce a komunikace rodičů a školy v různých alternativních směrech. Zároveň nabízí čtenáři nabízí vhled do situace z autorčiny praxe, jež byla důsledkem nekvalitní komunikace a spolupráce školy s rodinou. Na základě poznatků z teoretické části se autorka snaží situaci dále řešit a dosáhnout kvalitního, vzájemně spolupracujícího vztahu mezi rodiči a školou.
Komunikace školy a rodiny prostřednicvím internetu
Urbanová, Zuzana ; Dobiášová, Pavla (oponent) ; Stará, Jana (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je poukázat na možnost využití informační technologie jako prostředníka v komunikaci mezi subjekty výchovného procesu (školy a rodiny). Zároveň tímto způsobem urychlit předávání informací tak, aby se vzájemná komunikace stala aktuální a umožňovala kontakt se školou i těm rodičům, kteří pro časovou vytíženost využijí tuto možnost raději než osobní návštěvy školy. Praktická část této práce nabízí možnost využití stávajícího modelu diskusního fóra pro potřeby komunikace mezi školou a rodinou.
Úloha rodičů v programu Začít spolu
Vlášková, Tereza ; Kargerová, Jana (oponent) ; Dobiášová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se autorka zabývá základní charakteristikou programu Začít spolu, postavením dítěte v rodině a společnosti z různých úhlů pohledu, vlivem rodiny na vzdělávání dítěte a přijmutím nových sociálních rolí rodičů i dětí ve vztahu ke škole. Cílem praktické části bylo zjistit, zda se v posledních deseti letech změnila spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu a pokud ano, tak zjistit důvody, proč k této změně došlo a jak se způsob spolupráce mezi rodinou a školou změnil.
Metody efektivní integrace výuky angličtiny do programu začít spolu
Loudilová, Klára ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Dobiášová, Pavla (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám metodami efektivní integrace výuky angličtiny do programu Začít spolu. Práce přibližuje transformaci českého školství po roce 1989, věnuje se některým moderním přístupům ve výuce anglického jazyka a představuje vzdělávací program Začít spolu. Cílem práce je zaznamenat průběh výuky tohoto jazyka při různých organizačních podmínkách. Druhým cílem je popsat a zhodnotit výuku anglického jazyka v bilingvní třídě se zaměřením na používané výukové materiály a metody práce. V závěru předkládám některá konkrétní doporučení, jak účinně integrovat výuku angličtiny do programu Začít spolu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.