Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Denis, Tadeáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro značku portugalských vín Wine With Spirit při jejím vstupu na český trh. V práci je nejdříve popsána současná situace na českém trhu s vínem a portugalská vinná produkce. Představena je zde společnost Wine With Spirit i její produktová nabídka včetně současných aktivit na portugalském a českém trhu. Ve zvolené cílové skupině byl proveden kvantitativní terénní výzkum zaměřený na konzumaci vína. Následuje vypracování marketingové strategie obsahující cíle, SWOT a PEST analýzy a marketingový mix s navrženými aktivitami na podporu značky.
Nový ekonomický potenciál Arktidy
Denis, Tadeáš ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Machytka, Daniel (oponent)
Zaměřením této bakalářské práce je otázka ekonomického využití arktického regionu. Zabývá se přírodními podmínkami Arktidy, příčinami a důsledky klimatických změn a jejich dopady na potenciální ekonomické využití Arktidy. Popisuje také regionální uskupení Arctic Council. V další části jsou rozebrány možnosti jednotlivých oblastí: těžba ropy, zemního plynu a nerostných surovin, námořní doprava, rybolov a turismus. Vposlední kapitole jsou předloženy výsledky rozhovoru s britskou geoložkou působící v Dánském klimatickém centru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.