Název: Zavedení nové značky vín na českém trhu
Překlad názvu: Entering of a New Wine Brand on the Czech Market
Autoři: Denis, Tadeáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dovoz vín; Marketingová strategie; Portugalsko; Víno; Wine With Spirit; Marketing strategy; Portugal; Wine import; Wine With Spirit

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48439

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201578


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet