Název:
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Překlad názvu:
Entering of a New Wine Brand on the Czech Market
Autoři:
Denis, Tadeáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro značku portugalských vín Wine With Spirit při jejím vstupu na český trh. V práci je nejdříve popsána současná situace na českém trhu s vínem a portugalská vinná produkce. Představena je zde společnost Wine With Spirit i její produktová nabídka včetně současných aktivit na portugalském a českém trhu. Ve zvolené cílové skupině byl proveden kvantitativní terénní výzkum zaměřený na konzumaci vína. Následuje vypracování marketingové strategie obsahující cíle, SWOT a PEST analýzy a marketingový mix s navrženými aktivitami na podporu značky.The aim of this Diploma thesis is to create a marketing strategy for a brand of Portugese wines called Wine With Spirit that is entering the Czech market. Firstly it analyzes current situation on the Czech wine market and Portugese wine production. The Company Wine With Spirit and its product range are then introduced as well as its current Portugese and Czech activities. A survey was conducted among chosen target group and its results are shown. In the next section a new marketing strategy is presented including marketing goals, SWOT and PEST analysis and marketing mix with proposed activities for brand support.
Klíčová slova:
Dovoz vín; Marketingová strategie; Portugalsko; Víno; Wine With Spirit; Marketing strategy; Portugal; Wine import; Wine With Spirit
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48439