Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
An Investigation of the Effect of Flipped Learning Classroom on Students' Self-efficacy and Academic Achievement in Virtual Learning Context and their Perceptions of the Flipped Learning Classroom: A Case Study of Primary School Students
Norouzi Larsari, Vahid ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Chudý, Štefan (oponent) ; Nimehchisalem, Vahid (oponent)
Vzdělávací krajina prošla obrovskými změnami jako výsledek rychlého rozvoje technologií, přičemž virtuální výuka vyniká jako významná výuková metoda. V této souvislosti byl nedávno použit model třídy s obrácenou výukou jako novátorská metoda, při níž jsou reálné třídní aktivity obráceny v logickém pořadí ve srovnání s úkoly ve tradičních třídách. Tyto aktivity často vypadají, že jsou integrovány s výukovými materiály ve formě videí nebo prezentací PowerPointu, nebo jsou doplněny. Skrze dvě odlišné metodologie (obrácená výuka a prezenční výuka) si tato současná studie klade za cíl objasnit dopady instrukce třídy s obrácenou výukou (FC) na sebeúčinnost a akademické úspěchy studentů šestých tříd. Kromě toho studie využívá kvalitativní poznatky k prozkoumání názorů studentů šestých tříd na zkušenost se zvratem v učení a aplikaci Shad jako sociální platformy v íránském kontextu základní školy. K provádění této studie byl zvolen smíšený výzkumný přístup. Ze skupiny 120 chlapců ze šestých tříd základní školy ve věku 12-13 let bylo vybráno 100 studentů šestých tříd na základě jejich skóre v testu Quick Oxford Placement Test, kteří byli rovnoměrně rozděleni mezi kontrolní a experimentální skupiny. Kontrolní skupina zažívala tradiční prezenční výuku bez sociální platformy a domácí úkoly prováděla doma....
Vliv programu primární protidrogové prevence na rozvoj specifických kompetencí žáků a studentů
Nováková, Daniela ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Procházka, Miroslav (oponent) ; Chudý, Štefan (oponent)
Tématem disertační práce je vliv programu primární protidrogové prevence na rozvoj specifických kompetencí žáků a studentů. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je věnována významu drogové prevence v kontextu protidrogové a vzdělávací politiky EU a ČR, problematice drogové závislosti u dětí a mladých lidí, prevenci užívání návykových látek od historie po současnost, školské a primární prevenci drogových závislostí a rozvoji kompetencí žáků a studentů v kontextu školní primární prevence. K užitým metodám této části patří teoretická analýza a interpretace klíčových konceptů prezentovaných v odborné literatuře. Dále se teoretická část opírá o realizované výzkumy a další zdroje, tak, aby byla získána východiska pro zaměření a design výzkumu. V empirické části je prezentován empirický výzkum se smíšeným designem. Hlavním cílem bylo zjistit, zda programy primární protidrogové prevence efektivně přispívají k rozvoji specifických kompetencí žáků a studentů ZŠ a gymnázií. Šetření je založeno na metodologické triangulaci technik kvalitativního a kvantitativního výzkumu a bylo rozvrženo do tří fází. V počáteční fázi výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření (n = 418), které porovnávalo rozvoj specifických kompetencí u účastníků programu primární prevence s těmi, kteří se...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.