Název: Zkoumání vlivu převrácené výukové třídy na soběstačnost a studijní výsledky studentů v kontextu virtuální výuky a jejich vnímání převrácené výukové třídy: Případová studie žáků základní školy
Překlad názvu: An Investigation of the Effect of Flipped Learning Classroom on Students' Self-efficacy and Academic Achievement in Virtual Learning Context and their Perceptions of the Flipped Learning Classroom: A Case Study of Primary School Students
Autoři: Norouzi Larsari, Vahid ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Chudý, Štefan (oponent) ; Nimehchisalem, Vahid (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Instrukce třídy s obrácenou výukou; Sebeúčinnost; Tradiční model výuky; Třída se zvratem v učení; Úspěšnost v gramatice; FC Instruction; Flipped learning classroom; Grammar achievement; Self-efficacy; Traditional model of teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187327

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-01-26, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet