Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením
Buroňová, Zuzana ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Daďová, Klára (oponent)
Název: Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením Cíl práce: Vytvořit soubor individuálních průpravných cvičení pro nácvik techniky sjíždění a zatáčení v alpském lyžování u dětí s mentální retardací. Dílčím cílem bylo ověřit zvládnutí jednotlivých prvků lyžařských dovedností a techniky jízdy u několika dětí s mentální retardací, které absolvovaly lyžařský kurz. Metoda: Jedná se o teoreticko-empirický výzkum. Soubor průpravných cvičení byl ověřován na kohortě čtyř dětí s diagnózou dle MKN-10 v rozmezí F70 - 79. Zvládnutí dovedností bylo hodnoceno pomocí Likertovy škály (1-5). Děti byly pozorovány při provádění zadaných, předem vysvětlených a ukázaných lyžařských dovedností celkem třikrát (na začátku, v polovině a na konci lyžařského kurzu). Výsledky: Soubor průpravných cvičení byl sestaven a na šestidenním lyžařském kurzu ověřen. Ukázalo se, že děti s mentálním postižením v rozmezí lehké a středně těžké mentální retardace jsou schopny naučit se a v případě předešlých zkušeností zdokonalit své lyžařské dovednosti.Dítěs těžkou mentální retardací si dovednostineosvojilo, jelikož nebylo schopné přijmout lyžařské vybavení a nezúčastnilo se tedyvýuky. U všech tří dětí, které výuku podstoupily, došlo ke zlepšení většiny lyžařských dovedností. K výraznému zlepšení u všech zúčastněných dětí došlo zejména u...
Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením
Buroňová, Zuzana ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Daďová, Klára (oponent)
Název: Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením Cíl práce: Vytvořit soubor individuálních průpravných cvičení pro nácvik techniky sjíždění a zatáčení v alpském lyžování u dětí s MR. Dílčí cíl popsat u jednotlivě pozorovaných dětí na začátku, uprostřed a na konci zvládnutí jednotlivých prvků lyžařských dovedností a techniky jízdy během týdenního výcviku se zařazením optimalizovaných cvičení APA pro alpské disciplíny. Metoda: Metoda, kterou použiji ve své práci je, pozorování - empirický postup. Kohortu tvořily čtyři děti s diagnózou dle MKN-10 v rozmezí F70 - 79, které byly podrobeny pozorování celkem třikrát (na začátku, uprostřed a na konci) v průběhu lyžařského kurzu. Děti byly pozorovány u provádění zadaných, předem vysvětlených a ukázaných základních i otevřených lyžařských dovedností. Výsledky: Metodika byla sestavena. Ukázalo se, že děti s mentálním postižením v rozmezí lehké a středně těžké mentální retardace jsou schopny naučit se a v případě předešlých zkušeností zdokonalit své lyžařské dovednosti. Dítě s těžkou mentální retardací si dovednosti neosvojilo, jelikož nebylo schopné přijmout lyžařské vybavení, tím pádem nedošlo k výuce ani základních lyžařských dovedností. Děti, které podstoupily výuku lyžování a byly pozorovány, si lyžování zjevně užívaly. Na základě aplikace mnou sestavené...
An Analysis of Counter-Terrorism Strategies in Indonesia and Saudi Arabia
Buroňová, Zuzana ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje protiteroristickým strategiím, které jsou používány v Indonésii a Saudské Arábii. Jelikož je výzkum soustředící se na protiteroristické strategie v nezápadním světě omezen, je cílem této diplomové práce přispět k rozšíření tohoto výzkumu. Práce nejprve představí pojem terorismus a analyzuje protiteroristické modely (kriminální, válečný a zdravotní model), které jsou k nalezení hlavně v Západní literature. Práce obsahuje I kritiku na tyto modely a pokus vytvořit model alternativní, jelikož ty současné jsou shledány nedostatečné i pro Západní protiteroristické snahy. Také je zde zaměření na další protiteroristické strategie jako například boj proti financování terorismu a sekce na deradikalizaci, která je take významnou součástí protiteroristických strategiíí. Dále se diplomová práce soustředí na dvě paralelní případové studie Indonésie a Saudské Arábie. Práce zkoumá jejich protiteroristické strategie. Nejprve představí character zemí, hrozby jakým čelí a útoky, které proběhly na jejich území a poté analyzuje opatření použitá v boji proti terorismu. Poté co analyzuje všechny aspekty jejich protiteroristických snah - legislativa, spolupráce, deradikalizace, vojenské metody atp., je na obě země aplikován alternativní model, aby práce zjistila, zda je vhodný i pro...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.