Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv nutriční intervence na vývoj kardiovaskulárního rizika u pacientů trpících diabetem mellitem II. typu
Bučková Šenkýřová, Hana ; Matoulek, Martin (vedoucí práce) ; Horová, Eva (oponent)
Úvod: V posledních letech byl zaznamenán výrazný a trvalý nárůst incidence onemocnění diabetes mellitus II. typu. Příčina tohoto jevu spočívá v nevhodném životním stylu populace žijící v ekonomicky rozvinutých zemích. Diabetes mellitus II. typu je jedním z hlavních rizikových faktorů kardiovaskulárních onemocnění, právě ta jsou nejčastější příčinou úmrtí diabetiků. Cíle: Cílem této práce bylo zjistit, jaký vliv má pravidelná nutriční intervence na vybrané faktory ovlivňující výši kardiovaskulárního rizika u diabetiků II. typu, přesněji na hmotnost, BMI, množství tukové a svalové hmoty, obvod pasu, WHR, HbA1c, abúzus kouření a krevní tlak. Dále bylo cílem zjistit, jak se bude lišit výsledná změna sledovaných faktorů v závislosti na četnosti intervence, a jaká bude adherence diabetiků II. typu k léčbě. Porovnávány byly též výsledky pacientů, kteří sérii intervencí dokončili, s těmi, kteří intervence nedokončili. Také byla porovnávána úspěšnost intervence u pacientů v závislosti na jejich pohlaví a věku. Posledním cílem bylo zjistit, zda dosažené změny jednotlivých sledovaných faktorů budou pacienti schopni udržet i po 3měsíčním follow-upu, kdy již nebude probíhat žádná intervence. Metody: Sběr dat probíhal v diabetologické ambulanci ResTrial na adrese Zhořelecká 514/2, Praha 8. Do výzkumu bylo...
Komunikační mix společnosti COUTRY LIFE, s.r.o.
Bučková, Hana ; Brožek,, Miroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Country Life, s.r.o. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se společností Country Life a její obchodní situací a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, který zajistí rozšíření povědomí o produktech a službách společnosti.
Permakulturní zemědělství v geografických souvislostech
Bučková, Hana ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Kabrda, Jan (oponent)
Permakultura je jedním z alternativních typů zemědělství. Vznikla jako reakce na problémy konvenčního (intenzivního) zemědělství, které není trvale udržitelné. Navrhuje projekty podle vzoru přírody. Využívá k tomu nových technologií v kombinaci se zkušenostmi našich předků. Zahrnuje celou řadu oborů, které se neustále rozvíjejí. Permakultura nabízí mnohem více než jen potravinovou soběstačnost. Stala se způsobem života, který je založen na principech permakulturní etiky. Zdůrazňuje důležitost ochrany krajiny a životního prostředí. Podporuje lokální trh a místní ekonomiku. Permakulturní zahrady se nejčastěji nachází na venkově. V posledních letech se její principy uplatňují při zakládání komunitních zahrad. Cílem této práce je zjistit, jak je permakultura rozšířena v Česku, z jakého důvodu jsou permakulturní zahrady zakládány a zda může permakultura pomoci řešit problémy konvenčního zemědělství. Smíšený výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření s 19 permakulturními zahradami a formou polostrukturovaného rozhovoru s jednou komunitní zahradou. V kombinaci s odbornou literaturou byly zodpovězeny výzkumné otázky. Klíčová slova: permakultura, soběstačnost, jedlý les, udržitelnost, komunitní zahrada, konvenční (intenzivní) zemědělství
Komunikační mix společnosti COUTRY LIFE, s.r.o.
Bučková, Hana ; Brožek,, Miroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Country Life, s.r.o. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se společností Country Life a její obchodní situací a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, který zajistí rozšíření povědomí o produktech a službách společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.