Název:
Komunikační mix společnosti COUTRY LIFE, s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Mix of COUTRY LIFE Company
Autoři:
Bučková, Hana ; Brožek,, Miroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Country Life, s.r.o. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se společností Country Life a její obchodní situací a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, který zajistí rozšíření povědomí o produktech a službách společnosti.
This bachelor thesis deals with proposals for measures to improve the communication mix of Country Life, Ltd. The theoretical part explains the basic concepts related with this problem, the analytical part consist of the information about Country Life company and its business situation. The practical part is based on market research that leads to recommendation and changes in the communications mix. This new communication mix is intended to ensure spread awareness of products and services.
Klíčová slova:
dotazník.; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; communication mix; Marketing; marketing mix; questionnaire.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18217