Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace a public relations v oblasti sportu
Blažek, Daniel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pillár, Pavel (oponent)
Název práce: Komunikace a public relations v oblasti sportu. Cíl práce: Popis a analýza rozsahu využití aktivit public relations v oblasti českého sportovního prostředí. Metody: Strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, neformální rozhovor, dotazník s otevřenými otázkami, zúčastněné pozorování, popisná analýza. Výsledky: Závěry a doporučení pro účastníky sportovního dění. Návod a pravidla komunikace a její specifika v oblasti sportu. Klíčová slova: Komunikace, public relations, media relations, tiskový mluvčí, tisková konference, tisková zpráva. 2
Komunikace a public relations v oblasti sportu
Blažek, Daniel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pillár, Pavel (oponent)
Název práce: Komunikace a public relations v oblasti sportu. Cíl práce: Popis a analýza rozsahu využití aktivit public relations v oblasti českého sportovního prostředí. Metody: Strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, neformální rozhovor, dotazník s otevřenými otázkami, zúčastněné pozorování, popisná analýza. Výsledky: Závěry a doporučení pro účastníky sportovního dění. Návod a pravidla komunikace a její specifika v oblasti sportu. Klíčová slova: Komunikace, public relations, media relations, tiskový mluvčí, tisková konference, tisková zpráva. 2
Komunikace klubu AC Sparta Praha
Pavlová, Martina ; Pillár, Pavel (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
2 Bibliografická identifikace Jméno a příjmení autora: Martina Pavlová Název práce česky: Komunikace klubu AC Sparta Praha, fotbal a.s. Název práce anglicky: Communication of AC Sparta Praha, fotbal a.s. Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managemen- tu sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Rok obhajoby: 2009 Abstrakt česky Diplomová práce Komunikace klubu AC Sparta Praha, fotbal a.s. pojednává o mediální struktuře, komunikačních a PR aktivitách klubu a částečně navazuje na baka- lářskou, v níž jsem se zabývala postavením klubového časopisu v komunikaci klubu. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejím hlavním cílem je zhodnocení komunikace na základě názorů fanoušků klubu získaných prostřednictvím dotazníkového šetření a podrobné analýzy komunikačních kanálů. Teoretický rámec práce tvoří charakteristika specifického vztahu mezi sportem a médii a vymezení zá- kladních pojmů z oblasti Public Relations a komunikace s důrazem na jejich aplikaci ve sportu. Abstract in english Diploma thesis Communication of AC Sparta Praha, fotbal a.s. deals with media structure, communication and Public Relations of the club. Thesis partly extends my bachelor thesis which is focused on the position of the club's magazine in Sparta's com- munication. Thesis is based on primary...
Podniková image a identita basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti
Pillár, Pavel ; Berka, Pavel (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Název práce: Podniková identita a image basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti. Title of work: Corporate image and identity of basketbal! clubs and their usage for business acitivity. Cíl práce: Seznárrůt se s problematikou podnikové identity a image a představit si její využití pro obchodní činnost profesionálních basketbalových klubů. Charakteristika image a identity basketbalu v ČR s důrazem na postavení nejvyšší mužské basketbalové ligy. Porovnání stavu image a identity u tří vybraných celků nejvyšší české basketbalové soutěže mužů. Metoda: Použití metody hloubkových rozhovorů, respektive interview s experty. Studium interních materiálů i archivů České basketbalové federace. Pro porovnání image použita SWOT analýza. Výsledky: Mohou pomoci k pochopení důležitosti image a identity pro obchodní činnost profesionálních sportovních klubů. Doporučení mohou sloužit českému basketbalu k vylepšení jeho pozice a k rozpoznání příležitostí, které propracovaná image nabízí. 2

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.