Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Biblioverse - Multifunkční objekt s knihovnou
Bláhová, Adéla ; Kaftan, Martin (oponent) ; Bykov, Oleksii (vedoucí práce)
Projekt knihovny se nachází v Brně na parcele ležící na rohu ulic Štefánikova a Dřevařská. Skrze téma s názvem „Biblioverse - multifunkční objekt s knihovnou“ bylo tedy cílem nalézt nový typ knihovny. V mém návrhu se tedy úzce prolínají dvě složky – koncepční a programová. Koncept je založen na propojení antikvariátů a knihovny, jejíž obsah je tvořen vyřazenými knihami. Programově jsou pak jednotlivé části spjaty a prolínají se vertikálně dál. Mou snahou bylo navrhnout knihovnu fungující na charakteru jakési vzájemné spolupráce návštěvníka a nabídky knihovny, aneb přispívání návštěvníka do chodu a obsahu knižního fondu. Jednalo by se o dodatečnou pobočku veřejných knihoven. Tvar objektu je založen na jednoduché čitelnosti a vyčlenění jednotlivých částí na dané funkce prolínající se vertikálně do ostatních pater. Také jsem se samotnou stavbou snažila dotvořit kontinuitu v průchodu uliční linii ale zároveň tvorbu menších před prostor před danými vstupy do jednotlivých částí, sloužících jako zákoutí v tomto nároží. Tedy se pokusit co nejvíce dodržet současný klidný charakter ulice Dřevařské, ale zároveň pestrý a živý charakter převážně parterů na ulici Štefánikova.
Návrh rozvoje cestovního ruchu a jeho dopad na podnikání v Hostýnsko-vsetínské hornatině
Bláhová, Adéla ; Špiler, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu v oblasti Hostýnsko-vsetínské hornatiny. Cílem je posouzení podmínek pro rozvoj cestovního ruchu této turistické oblasti. První část je teoretická, a jsou zde sepsány základní poznatky z hlediska marketingu a cestovního ruchu. Analytická část popisuje vybrané území a vymezuje současný stav místní situace. Na základě těchto poznatků jsou stanoveny návrhy a cíle, které vedou k rozvoji a zlepšení situace v Hostýnsko-vsetínské hornatině.
Pohybové aktivity v edukačním procesu základních škol
Bláhová, Adéla ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
(česky): Bakalářská práce se zabývá zapojováním pohybových aktivit do edukačního procesu na základních školách. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k pohybovým aktivitám na základních školách. Teoretická část vyloží, co jsou pohybové aktivity, jejich druhy, a pokusí se odpovědět na otázku, proč je důležité pohybové aktivity zapojovat do výuky nejen Tělesné výchovy. V práci jsou také uvedeny možnosti k pohybovému vyžití mimo rámec školní edukace, v souvislostech s volnočasovými a zájmovými aktivitami. Cílem této práce je popsat možnosti k realizaci pohybových aktivit, které mohou školy využívat pro své žáky v rámci edukačního procesu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Praktická část využívá výsledků získaných na základě empirického šetření rozesílané základním školám, kde zjišťuje, jaké pohybové aktivity v rámci edukačního procesu základní školy využívají. Z empirického šetření je vytvořeno grafické znázornění získaných odpovědí od respondentů ze základních škol.
Návrh rozvoje cestovního ruchu a jeho dopad na podnikání v Hostýnsko-vsetínské hornatině
Bláhová, Adéla ; Špiler, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu v oblasti Hostýnsko-vsetínské hornatiny. Cílem je posouzení podmínek pro rozvoj cestovního ruchu této turistické oblasti. První část je teoretická, a jsou zde sepsány základní poznatky z hlediska marketingu a cestovního ruchu. Analytická část popisuje vybrané území a vymezuje současný stav místní situace. Na základě těchto poznatků jsou stanoveny návrhy a cíle, které vedou k rozvoji a zlepšení situace v Hostýnsko-vsetínské hornatině.
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
BLÁHOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Viral marketing
BLÁHOVÁ, Adéla
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.

Viz též: podobná jména autorů
6 BLÁHOVÁ, Adéla
2 BLÁHOVÁ, Alice
7 BLÁHOVÁ, Aneta
1 Blahová, Alena
2 Blahová, Alexandra
6 Blahová, Andrea
7 Blahová, Aneta
2 Bláhová, Alice
6 Bláhová, Andrea
3 Bláhová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.