Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Žlábková, Iva ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce)
Název disertační práce: Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole Autorka: Mgr. Bc. Iva Žlábková Školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Rok odevzdaní práce: 2012 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, Katedra pedagogiky Disertační práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se řešením problému srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole. Cílem práce bylo zmapování teoretických východisek problému a jejich ověření prostřednictvím výzkumného šetření. V teoretické části práce je nejprve analyzována úspěšnost v edukačních procesech z pohledu sociologických teorií a výzkumů. Následně je proveden rozbor příčin školní úspěšnosti a neúspěšnosti pubescentů, na jehož základě jsou vyvozeny předpoklady pro úspěšnost pubescentů v organizovaných volnočasových aktivitách. V empirické části práce je popsán kvantitativně orientovaný výzkum, v jehož rámci je řešen výzkumný problém: "Jaký je vztah mezi úspěšností pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Pro jeho řešení byla použita metoda dotazníku a sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvořili žáci druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií z Jihočeského kraje. Výsledky výzkumu ukazují, co žáci považují za úspěch ve volnočasových aktivitách a co ve škole, jak...
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Žlábková, Iva ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce)
Název disertační práce: Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole Autorka: Mgr. Bc. Iva Žlábková Školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Rok odevzdaní práce: 2012 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, Katedra pedagogiky Disertační práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se řešením problému srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole. Cílem práce bylo zmapování teoretických východisek problému a jejich ověření prostřednictvím výzkumného šetření. V teoretické části práce je nejprve analyzována úspěšnost v edukačních procesech z pohledu sociologických teorií a výzkumů. Následně je proveden rozbor příčin školní úspěšnosti a neúspěšnosti pubescentů, na jehož základě jsou vyvozeny předpoklady pro úspěšnost pubescentů v organizovaných volnočasových aktivitách. V empirické části práce je popsán kvantitativně orientovaný výzkum, v jehož rámci je řešen výzkumný problém: "Jaký je vztah mezi úspěšností pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Pro jeho řešení byla použita metoda dotazníku a sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvořili žáci druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií z Jihočeského kraje. Výsledky výzkumu ukazují, co žáci považují za úspěch ve volnočasových aktivitách a co ve škole, jak...
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Žlábková, Iva ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent) ; Stuchlíková, Iva (oponent)
Název disertační práce: Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole Autorka: Mgr. Bc. Iva Žlábková Školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Rok odevzdaní práce: 2012 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, Katedra pedagogiky Disertační práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se řešením problému srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole. Cílem práce bylo zmapování teoretických východisek problému a jejich ověření prostřednictvím výzkumného šetření. V teoretické části práce je nejprve analyzována úspěšnost v edukačních procesech z pohledu sociologických teorií a výzkumů. Následně je proveden rozbor příčin školní úspěšnosti a neúspěšnosti pubescentů, na jehož základě jsou vyvozeny předpoklady pro úspěšnost pubescentů v organizovaných volnočasových aktivitách. V empirické části práce je popsán kvantitativně orientovaný výzkum, v jehož rámci je řešen výzkumný problém: "Jaký je vztah mezi úspěšností pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Pro jeho řešení byla použita metoda dotazníku a sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvořili žáci druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií z Jihočeského kraje. Výsledky výzkumu ukazují, co žáci považují za úspěch ve volnočasových aktivitách a co ve škole, jak...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.