Název: Role marketingové komunikace při budování značky
Překlad názvu: The Role of Marketing Communications when Building a Trademark
Autoři: Pavelková, Veronika ; Štrach, Pavel (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: k1; k2; k3; w1; w2; w3

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10164


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet